۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۵۵

دو شریک تجاری شرکت سیج با هم ترکیب می‌شوند

ایتنا- حاصل ادغام این دو شرکت نرم‌افزاری، تحت مدیریت بیل هریس، قرار است از این پس خدمات جهانی ارائه دهند.
دو شریک تجاری شرکت سیج با هم ترکیب می‌شوند


دو شرکت تجاری که در زمینه طراحی و عرضه نرم‌افزارهای برنامه‌ریزی منابع سازمانی (ERP) شریک شرکت سیج هستند، از طرح خود برای ادغام و ایجاد شرکت جدیدی خبر داده‌اند.

این دو شرکت ایکس کی زرو (xkzero) و میکرو اکاونتیگ (MicroAccounting) نام دارند که به ترتیب در شهرهای شیکاگو و دالاس آمریکا مستقر هستند.


به گزارش ایتنا از همکاران سیستم به نقل از وب سایت virtual-strategy، این دو شرکت که فرایند ادغام آنها در یکم ماه سپتامبر سال جاری عملی خواهد شد، هدف خود را ارائه خدمات جهانی و ایجاد یك گروه پشتیبانی برای راهکارهای برنامه ریزی منابع سازمانی شرکت سیج اعلام کرده‌اند.

شرکت ایکس کی زرو یکی از بزرگ‌ترین عرضه کنندگان راهکارهای ارتقا و بهینه سازی راهکارهای برنامه ریزی منابع سازمانی شرکت سیج است.

این شرکت تخصص زیادی در خدمات طراحی برنامه‌هایی مثل مایکروسافت اس‌کیو‌ال سرور و مایکروسافت دات‌نت دارد که در آنها از زبان‌هایی مثل‌ ای‌اس‌پی‌دات‌نت، وی‌بی‌دات‌نت، اچ‌تی‌ام‌ال، جاوا اسکریپت، وی‌بی‌اس‌اسکریپت، برنامه نویسی جاوا، توسعه نرم‌افزارهای تحت سیستم عامل آی‌ او اس اپل و توسعه نرم‌افزارهای سازگار با ابزار همراه تحت ویندوز استفاده می‌شود.

ایکس کی زرو همچنین یکی از مهم‌ترین شرکت‌هایی است که در زمینه طراحی و توزیع راهکارهای برنامه ریزی منابع سازمانی تخصص دارد.

شرکت میکرواکاونتیگ نیز یکی از عرضه کنندگان راهکارهای مشاوره‌ای است که در سطح جهان به عنوان یک گروه مشاوره دهنده مهم در زمینه مدیریت پروژه فعالیت می‌کند.

این شرکت برای طیف وسیعی از راهکارهای نرم‌افزاری برنامه‌ریزی منابع سازمانی شرکت سیج خدمات فروش، آموزش و پشتیبانی ارائه می‌کند.

میکرواکاونتیگ در سال‌های ۲۰۱۱ و ۲۰۱۲ توسط نشریه بیزینس دالاس به عنوان بهترین «محیط کار» انتخاب شده بود.

قرار است شرکت جدید حاصل از ادغام این دو شرکت توسط بیل هریس، موسس میکرواکانتیگ مدیریت شود.
 
کد مطلب: 23249
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام