۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۳۰

اینتوئیت با نرم‌افزار حسابداری جدید خود به جنگ شرکت سیج می‌رود

ایتنا- این نرم‌افزار قابلیت پشتیبانی از یک میلیون آیتم حسابداری را دارد و رقیب بزرگی برای نرم‌افزار حسابداری شرکت سیج محسوب می‌شود.
اینتوئیت با نرم‌افزار حسابداری جدید خود به جنگ شرکت سیج می‌رود


شرکت اینتوئیت که بیشتر به خاطر عرضه نرم‌افزارهای حسابداری برای کسب‌وکارهای کوچک شهرت دارد، اخیراً نسخه جدیدی از نرم‌افزار حسابداری کوئیک بوکز خود وارد بازار کرده است که توانایی رقابت با نرم‌افزارهای حسابداری شرکت سیج را داراست.


به گزارش ایتنا از همکاران سیستم به نقل از وب سایت zdnet، شرکت اینتوئیت اخیراً یک نرم‌افزار حسابداری با عنوان «راهکارهای شرکتی کوئیک بوکز ۱۲» روانه بازار کرده است که همزمان می‌تواند تا یک میلیون آیتم حسابداری – از قبیل آیتم‌های مربوط به مصرف‌کنندگان، تامین‌کنندگان و فروشندگان- را پشتیبانی کند.

یکی از ویژگی‌های ممتاز این نرم‌افزار قابلیت چندکاربری آن است. حداکثر ۳۰ کاربر به صورت همزمان می‌توانند از این نرم‌افزار حسابداری استفاده کنند.

نرم‌افزار حسابداری کوئیک بوکز شرکت اینتوئیت قابلیت استفاده همزمان در چندین شرکت یا چندین زیرشاخه از یک شرکت را داراست و می‌تواند عملیات حسابداری را براساس واحدهای مختلف پولی انجام دهد.

این نرم‌افزار که به قابلیت‌های آنلاین نیز مجهز شده، از عملیات تلفنی و ایمیلی نیز پشتیبانی می‌کند.

براساس این گزارش، نرم‌افزار حسابداری شرکت اینتوئیت تحت سیستم عامل ویندوز است و می‌توان آن را بر روی ویندوز ایکس پی و نسخه‌های جدید‌تر این سیستم عامل نصب کرد.

کاربران این نرم‌افزار می‌توانند اطلاعات و داده‌هایی را که از طریق این نرم‌افزار پردازش می‌کنند، بر روی سروری که از ویندوز و لینوکس پشتیبانی می‌کند، ذخیره کنند.

اینتوئیت نسخه آنلاین این نرم‌افزار حسابداری را در دسترس کسب‌وکارهای کاربر قرار داده است، اما نسخه آنلاین این نرم‌افزار فقط از انتقال اطلاعات مربوط مشتریان و تامین کنندگان پشتیبانی می‌کند و نه از تبادلات مالی.

شرکت اینتوئیت در حالی اقدام به عرضه نرم‌افزار حسابداری برای کسب‌وکارهای کوچک کرده است که استیلای این بازار در انحصار راهکار‌ها و نرم‌افزارهای شرکت سیج است.

شرکت سیج نیز در این اواخر راهکارهای حسابداری آنلاینی را برای کسب‌وکارهای کوچک عرضه کرده بود.
 
کد مطلب: 23303
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام