۱
۰
plusresetminus
شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۱۹
در پی تشکیل اولین جلسه رسمی کارگروه ساماندهی ضدبدافزارهای خارجی

فراخوان شناسایی شرکت‌های ارائه کننده آنتی ویروسی خارجی به زودی اعلام می‌شود

ایتنا - جلسات کارگروه مذکور با تهیه پیش‌نویس فراخوان و تصمیم‌گیری جهت نحوه ارائه آن ادامه خواهد یافت و نتیجه آن با حضور نماینده سازمان فناوری اطلاعات جمع‌بندی و جهت اظهار نظر به سازمان مذکور ارائه خواهد گردید.


نخستین جلسه رسمی کارگروه ساماندهی بکارگیری ضدبدافزارهای خارجی تشکیل و مقرر شد فراخوان شناسایی شرکت‌های فعال این حوزه منتشر شود.


بنا به گزارش ایتنا، در نخستین جلسه این کارگروه که با حضور شرکت‌های ارائه کننده محصولات و خدمات امنیت برگزار گردید، محورهای اصلی تدوین آیین‌نامه طرح ساماندهی بکارگیری ضدبدافزارهای خارجی مورد بررسی حاضران قرار گرفت.

شناسایی شرکت‌های فعال در این زمینه، به همراه شناسایی محصولات ضدبدافزاری که درحال حاضر در بازار کشور ارائه می‌شوند و همچنین تعهدات یا خدماتی که صاحبان برندها به مصرف کنندگان در زمینه پشتیبانی های آتی ارائه خواهند نمود، سه محور اصلی فعالیت‌های کارگروه است که مفصلا در خصوص هرکدام بحث و بررسی انجام گرفت.

این گزارش می‌افزاید، نحوه شناسایی شرکت‌های فعال به همراه معرفی خدماتی که ارائه می‌دهند، در ابتدا براساس خوداظهاری خواهد بود که پس از جمع‌آوری داده‌های اولیه، شرکت‌ها نسبت به ارائه اسناد مثبته در جهت تایید موارد گفته شده اقدام خواهند نمود.

جلسات کارگروه مذکور با تهیه پیش‌نویس فراخوان و تصمیم‌گیری جهت نحوه ارائه آن ادامه خواهد یافت و نتیجه آن با حضور نماینده سازمان فناوری اطلاعات جمع‌بندی و جهت اظهار نظر به سازمان مذکور ارائه خواهد گردید.

لازم به ذکر است، جلسات کارگروه مذکور که زیرمجموعه کمیسیون افتای سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران می‌باشد، به طور منظم برگزار شده و نتایج آن ابتدا در استان تهران به عنوان پایلوت مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
 
جلسه آتی کارگروه روز چهارشنبه سوم خرداد از ساعت ۱۳ الی ۱۵ در محل سازمان نظام صنفی تشکیل گردیده و شرکت برای کلیه فعالان این حوزه آزاد می‌باشد.
 
کد مطلب: 22234
نام شما
آدرس ايميل شما


علیرضا
feedback
Iran, Islamic Republic of
سلام،

این مسخره بازیا چیه؟
دیگه آوردن 4 تا برند مطرج امنیتی این حرفارو نکرده.

نکنه میخواهید همین چند تا شرکتی هم که مارو تحریم نکردن، شما اونارو تحریم کنید؟
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام