۳
۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۳۴
با همکاری نظام صنفی و سازمان فناوری اطلاعات

تشکیل کارگروه ویژه برای ساماندهی استفاده از آنتی‌ویروس‌های خارجی

ایتنا - مقرر شد این کارگروه جدید وظیفه ارزیابی و اعتبارسنجی ضدبدافزارها به منظور استفاده و بهره‌گیری صحیح از آنتی‌ویروس‌ها را بررسی و پیگیری نماید.



به منظور هماهنگی در زمینه ساماندهی ورود و بکارگیری آنتی‌ویروس‌های خارجی، کارگروه ویژه‌ای تشکیل شد.

به گزارش ایتنا پیرو اعلام قبلی کمیسیون افتای سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران مبنی بر برگزاری نشست هم‌اندیشی در زمینه ضدبدافزارهای خارجی، بعدازظهر روز سه‌شنبه 19 اردیبهشت ماه، این جلسه با حضور اعضای کمیسیون و نیز دست‌اندرکاران و فعالان این عرصه برگزار گردید و در نهایت برای پیگیری امور، مقرر شد کارگروه ویژه‌ای شامل نماینگان و صاحبنظران تشکیل گردد.

با توجه به اهمیت مولفه امنیت در رشد پایدار فناوری اطلاعات و نیز نقش آنتی‌ویروس‌ها در ایجاد امنیت، با حضور نمایندگان سازمان فناوری اطلاعات ایران مقرر شد این کارگروه جدید وظیفه ارزیابی و اعتبارسنجی ضدبدافزارها به منظور استفاده و بهره‌گیری صحیح از آنتی‌ویروس‌ها را بررسی و پیگیری نماید.

مطابق گزارش ایتنا، اعضای این کارگروه به شرح ذیل می‌باشند:
نماینده سازمان فناوری اطلاعات ایران، رییس کمیسون افتا(خانم آریا)، و نیز شرکت‌های  آتنا(خانم بحری)،آواژنگ(کریمی)، تجارت الکترونیک ایرانیان(بقایی)، تجارت امن(عابدینی‌فر)، ایمن رایانه پندار(پرسته)، بدر الکتریک(تجلایی)، دبیر کمیسیون افتا(صالحی).

 
 
کد مطلب: 22123
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
به نظر می رسه با شنیدن نام آنتی ویروس ایرانی، نمایندگان آنتی ویروس های خارجی یکم ترسیدند
feedback
Netherlands
به نظر میرسه با این کار به استقبال ملی شدن اینترنت میریم.
فرشاد
feedback
Iran, Islamic Republic of
من متوجه نشدم یعنی چی ؟ یعنی میخوان برای ما تعیین کنند که کدوم آنتی ویروس خوبه و میتونه وارد بشه و کدوم بده و نمیتونه وارد بشه؟
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام