۰
plusresetminus
يکشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۲۳:۱۷

کامگارد یکی از پنج توزیع کننده برتر خاورمیانه شد

ماهنامه معتبر Reseller Middle East به تازگی شرکت کامگارد را به عنوان یکی از 5 توزیع‌کننده برتر ارزش افزوده در منطقه خاورمیانه و آفریقای شمالی رتبه‌بندی کرده است.


ماهنامه معتبر Reseller Middle East به تازگی شرکت کامگارد را به عنوان یکی از ۵ توزیع‌کننده برتر ارزش افزوده در منطقه خاورمیانه و آفریقای شمالی رتبه‌بندی کرده است.

به گزارش ایتنا به نقل از موسسه دیده بان آی تی، شرکت کامگارد از لحاظ راهبردی بر ارزش‌افزایی برای شرکای خود و تضمین سود ناخالص بهتر تمرکز داشته است و همین راهبرد به این شرکت کمک کرده است تا مجدداً از سوی مجله Reseller Middle East در میان پنج توزیع‌کننده برتر ارزش افزوده با بازدهی بالا نیز قرار گیرد.

این شرکت پیشرو فروش نرم‌افزارهای بی‌نظیر امنیت فناوری اطلاعات به همراه محبوب‌ترین برندهای امنیت فناوری اطلاعات مانند كسپرسكي در منطقه است.
کامگارد طیف وسیعی از محصولات و نرم‌افزارهای شرکت‌های پیشتاز در کسب و کار امنیت فناوری اطلاعات در سطح جهان را در بر می‌گیرد.
 كسپرسكي، اینفو واچ، سایبروم، جی اف آی، اکیونتیکس و ای سی کانسیل، از جمله برندهای معتبری هستند که اين شرکت نمایندگی آنها در منطقه را به عهده دارد.

محمد مبصری، نايب رئیس شرکت کامگارد در این خصوص می‌گوید: کامگارد به یک قدرت مهم در فضای توزیع ارزش افزوده تبدیل شده است و این نوع اقدامات از سوی مراجع مستقل مانند مجله Reseller Middle East جایگاه ما را در بازار تقویت می‌کند.

وی می افزاید: از مجله Reseller Middle East به خاطر این ابتکار عمل و تصدیق اقدامات کامگارد در بازار که بدون حمایت شرکای عرضه‌کننده و فروشنده ما ممکن نبوده است، سپاسگزاریم. همچنین از همه شرکای خود که این امر را ممکن ساخته‌اند تشکر می‌کنیم.
کامگارد در طول سال ها یک شبکه اختصاصی از شرکای عرضه‌کننده را که از خرده‌فروش‌ها، توسعه دهندگان سیستم، خرده‌فروش‌های ارزش افزوده و عرضه‌کننده‌های نرم‌افزار تشکیل می‌شوند، به وجود آورده است که به حوزه‌‌های مختلف صنعت مانند بانکداری و مدیریت مالی، مخابرات، تولید، خرده‌فروشی، ساخت و ساز، صنايع خدمات شهري، انرژی و دولت، که در سراسر منطقه خاورمیانه گسترش یافته‌اند، خدمت‌رسانی کرده است.
 
کد مطلب: 20777
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام