۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۱۹

گردهمائی بزرگ نمایندگان کامگارد

گروه بزرگ نمایندگان کامگارد در دبی گردهم آمدند تا دهمین سال فعالیت این شرکت را جشن بگیرند


گروه بزرگ نمایندگان کامگارد در دبی گردهم آمدند تا دهمین سال فعالیت این شرکت را جشن بگیرند.

نشانی: سالن اسپایس، هتل آتلانتیس


هتل آتلانتیس دبی، میزبان بیش از دویست نفر از میهمانان ویژه بود تا در شبی رویایی، موفقیت مشترک خانواده شرکت کامگارد را جشن بگیرند.
به گزارش ایتنا از افتانا، اولین کنفرانس بزرگ نمایندگان خاورمیانه و شمال آفریقای شرکت کامگارد در سالن اسپایس هتل آتلانتیس با سخنان اجی سینگ، مدیر گروه آغاز شد. وی طی سخنانی ضمن خوشامدگویی به حاضران، از فراز و نشیب‌های فعالیت شرکت گفت و اظهار خرسندی کرد که هم اکنون کامگارد توانسته است با همکاری این گروه بزرگ از همکاران و نمایندگان، جایگاه خود را به عنوان یکی از توزیع کنندگان برتر در خاورمیانه تثبیت نماید.

در ادامه حسام شیخ علی، مدیر نمایندگان کسپرسکی و خالد ابوبکر، مدیر فروش شرکتی کسپرسکی خاورمیانه به بیان توضیحاتی در مورد کانال فروش نمایندگان، نحوه ارتقا رتبه در سیستم فروش و سایر سیاست‌های کسپرسکی خاورمیانه پرداختند.

در حال حاضر نخستین سطح نمایندگی فروش محصولات کسپرسکی، سطح Authorized Reseller است که پس از رسیدن به حجم تعریف شده‌ای از فروش به رتبه Trusted Reseller ارتقاء پیدا می‌کند.
در ادامه و با رسیدن به حجم دیگری از فروش، نمایندگان فروش به Premier Business Partner یا PBR تبدیل می‌شوند که یکی از مهم‌ترین سطوح نمایندگی هستند و دارای ارتباط ویژه‌ای با شرکت می‌گردند.

توضیحات مدیران کسپرسکی بیانگر آن بود که این شرکت توجه ویژه‌ای به توانمندسازی نمایندگان کانال فروش خود دارد و آنان را در رسیدن به رتبه‌های بالاتر در فروش یاری خواهد کرد.

این نخستین کنفرانس است
محمد مبصری، قائم مقام شرکت کامگارد و مدیرعامل شرکت تجارت امن نیز ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این همایش منطقه‌ای و تشکر از حضور آنان گفت: خوشحالیم که توانسته‌ایم شرکت‌های مهم تجاری خود را از سراسر منظقه گردهم بیاوریم و حتی پتانسیل ایجاد روابط تجاری بین ایشان را نیز مهیا کنیم.
وی ادامه داد: بدون شک این نخستین کنفرانس می‌تواند ما را در برگزاری هرچه بهتر کنفرانس‌های بعدی یاری کند. البته سابق بر این کنفرانس‌های نمایندگی را در کشورها مختلف به صورت محلی برگزار کرده بودیم و تقریبا سالانه در کشورهایی که تمرکز بیشتر داریم این کنفرانس‌ها برگزار شده بود.

پس از این توضیحات، برنت تورل، مدیر فروش خاورمیانه شرکت Beyond Trust به عنوان یکی دیگر از حامیان این همایش طی سخنان کوتاهی ضمن معرفی راهکارهای امنیتی این شرکت از جمله سیستم‌های مانیتورینگ شبکه، خرسندی خود را از ارتباط با شرکت کامگارد و حضور در این همایش ابراز نمود.

حاضران در سالن مجلل اسپایس که در فواصل بین سخنرانی‌ها با اجرای برنامه های نور و صدا اوقات خوبی را سپری می‌کردند، در ادامه صحبت‌های بهانو پاندا، معاون مدیرعامل شرکت Array Network را شنیدند.
این شرکت نیز با ارائه سخت‌افزارهای خاص سرویس های امنیت اطلاعات و همکاری با شرکت‌هایی نظیر اوراکل، یکی از مهم‌ترین عرضه کنندگان سخت‌افزار در این زمینه است.

وی با اشاره به اینکه این شرکت در حال حاضر با بیش از پنج هزار مشتری بزرگ در سراسر جهان همکاری می‌کند، گفت: حرکت به سمت پردازش ابری و تمرکز بیشتر بر پلتفرم‌های موبایل با ارائه سخت‌افزارهای قدرتمند، از اولویت‌های کاری در سال جاری می‌باشد.

مدیران شرکت‌های سایبروم،شرکت اچ پی(بخش مربوط به تجهیزات امنیتی)، شرکت TP Link ، شرکت SafeNet و شرکت GFI نیز از دیگر سخنرانان این همایش بودند که ضمن معرفی دستاوردهای شرکت‌های خود، از همکاری مشترک با کامگارد نیز گفتند.

تالار افتخارات
اما قسمت مهیج مراسم، بخش معرفی کاندیداهای دریافت جوایز کامگارد بود که با شور و هیجان خاصی همراه بود.
از میان نمایندگان و شرکای تجاری کامگارد، تعدادی به عنوان بهترین همکاران در گروه بندی‌های مختلف انتخاب شده بودند که از بین آنها،هشت نماینده به ایران تعلق داشت. شرکت‌هایی که تجریه سال‌ها همکاری با کامگارد(تجارت امن) را داشتند در انتظار بودند تا نام بهترین همکار تجاری، بهترین پارتنر، بهترین رشد در فروش و ... را از زبان مجری مراسم بشنوند.

با اعلام نام کاندیداها و نام برنده مشخص شد که بهترین پارتنر سال شرکت آواژنگ سیستم است که خانم بیتا طهماسبی (مدیرعامل) این جایزه را دریافت نمود.

همچنین پارتنرهای موفق سال شرکت های فناوران اطلاعات غرب-ICTN(آقای موسوی)، دمسان رایانه(آقای اخلاقی) و پرشیا سیس خاورمیانه(آقای مقدم) بودند.
در ادامه بهترین ارائه کننده خدمات پس از فروش سال، شرکت ایدکو معرفی گردید و آقای بقایی تندیس خود را دریافت نمود.
آقای فکری نیز از شرکت آیکو برنده جایزه بهترین پروژه سال گردید.
آقای عابدی نژاد هم به عنوان بهترین پارتنر در رشد فروش(شرکت داده پردازان دوران) جایزه دیگری را دریافت نمود و آقای احمدی از شرکت شبکه‌افزار نیز تندیس پایدارترین همکاری را دریافت نمود.

کامگارد چه کاری انجام می‌دهد
شرکت کامگارد درسال۲۰۰۲ در دبی تاسیس گردید ودفتر مرکزی آن درمنطقه اینترنت سیتی دبی درامارات متحده عربی قراردارد.
این شرکت یکی از توزیع کننده‌های پیشرو در زمینه محصولات امنیت فناوری اطلاعات درخاورمیانه و آفریقای شمالی می‌باشد.

شرکت کامگارد که یکی از شرکت‌های مجموعه معظم اسپکتروم می‌باشد با کسب سهم مهمی از بازار تجهیزات و راهکارهای امنیت در خاورمیانه، هم اکنون خود را به یکی از بازیگران مهم این عرصه در خاورمیانه تبدیل کرده است.
این شرکت با تاسیس شرکت تجارت امن در سال ۱۳۸۷ در ایران، بعد جدیدی از ارائه خدمات و پشتیبانی را در کشور گشود و درحال حاضر توزیع محصولات معتبر تامین امنیت اطلاعات و شبکه از جمله کسپرسکی، سایبروم، آیولو، جی اف آی و اکیونتیکس را در ایران بر عهده دارد.

گروه شرکت‌های تجارت امن در دفاتر متعددی در کشورهای مختلف منطقه شامل امارات، هند ،قطر و عربستان سعودی فعالیت می‌کند و در این مدت توانسته است پیشرفت‌های قابل توجهی در جهت تثبیت این مجموعه به عنوان یکی از نقش آفرینان پیشرو در شبکه و عرصه امنیت داشته باشد.

در حاشیه کنفرانس
• اجرای قوی مجری حرفه‌ای مراسم که از جمله شاخص‌ترین افراد این حوزه در خاورمیانه محسوب می‌شود، شور و حال خاصی را به مراسم داده بود.
• قرعه کشی جوایز متعددی که با همکاری شرکت‌های کسپرسکی، تی پی لینک و کامگارد تامین شده بود نیز هیجان دیگری را به مراسم داده بود. کنسول اکس باکس، نت بوک و آی پد اپل از جمله هدایای ویژه‌ای بودند که اتفاقا به برندگان خوش شانسی از ایران رسیدند.
• هزینه‌های رفت و آمد و اقامت میهمانان ویژه توسط شرکت کامگارد پرداخت گردید و این شرکت قصد دارد این مراسم را به صورت سالانه برگزار نماید.
• شرکت کسپرسکی به عنوان اسپانسر پلاتین یا اسپانسر اصلی در این مراسم حضور داشت.
• شرکت‌های Beyond Trust ، ArcSight(HP)، Safe Net ،Cyberoam، GFI و Array Networks به عنوان اسپانسر طلایی این مراسم و شرکت‌های تی پی لینک و Winmagic اسپانسر نقره‌ای بودند.
• مراسم اعلام نامزدهای دریافت جوایز که با موسیقی، نورپردازی و افکت‌های صوتی خاصی همراه بود، گاهی نفس‌ها را در سینه حبس می‌کرد تا نام برنده نهایی اعلام می‌شد.
• مجموعا ۱۲ نماینده از بین نمایندگان خاورمیانه‌ای و هشت نماینده از بین نمایندگان ایرانی موفق به دریافت تندیس برترین‌ها شدند که جدول آن به طور خلاصه چنین است:
آواژنگ سیستم بهترین پارتنر سال،فناوران اطلاعات غرب-ICTN پارتنر موفق سال،دمسان رایانه پارتنر موفق سال،پرشیا سیس خاورمیانه پارتنر موفق سال، ایدکو بهترین خدمات پس از فروش سال، آیکو بهترین پروژه سال،داده پردازان دوران بهترین پارتنر در رشد فروش، شبکه افزار پایدارترین همکاری.
 
کد مطلب: 21974
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام