۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۲۹

محصولات برتر ايسوس در CES 2012




شرکت ايسوس همزمان با نزديک شدن به نمايشگاه CES ۲۰۱۲ سري جديد محصولات خانواده EeePAD، رنگ‌هاي جديد رز طلایی و صورتي گرم Zenbook و صفحه نمایش ۲۷ اينچي خود با نام VA۲۷۸Q را معرفي کرد.

به گزارش ایتنا بر اساس اطلاعات ارائه شده ايسوس در محصولات خانواده EeePAD دو مدل Transformer Prime TF۲۰۱ و Transformer TF۲۰۲ را ارائه کرده است.
تبلت مدل TF۲۰۱ اين شرکت که يکي از کانديد‌هاي نشان نوآوری CES ۲۰۱۲ است مجهز به پردازنده چهار هسته‌اي Tegra ۳ شرکت انويديا است و از پنل Super IPS+ بهره مي‌برد که امکان مشاهده تصوير را در زاويه ۱۷۸ درجه در حالت عمودي و افقي ممکن مي‌سازد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده اين تبلت مجهز به نسخه چهارم سيستم عامل اندرويد است و با استفاده از سنسور هشت مگاپيکلسي قادر است تصاوير ويديويي با استاندارد ۱۰۸۰P را ضبط کند.

تبلت TF۲۰۲ را مي‌توان يک رقيب سرسخت براي به چالش کشیدن تبلت های دیگر دانست.
اين تبلت مجهز به يک صفحه نمایش ۱۰.۱ اينچي با دقت ۱۲۰۰×۱۹۲۰ پيکسل است که تجربه‌اي جديد را براي کاربر در استفاده از تبلت ايجاد مي‌کند.

اين محصول مانند TF۲۰۱ از دوربين هشت مگا پیکسلی با فلاش LED بهره مي‌برد و با استفاده از فناوري اختصاصي Sonic Master شرکت ايسوس صداي باور‌نکردني را ارائه مي‌کند.

MeMO ME۱۷۱ و ME۲۷۰ به گونه‌اي پل مابين تبلت و گوشي‌هاي هوشمند است.
در کل ME۱۷۱ از يک تبلت هفت اينچي به نام MeMO و يک هدست MeMIC تشکيل شده است.
اين محصول مجهز به يک صفحه نمایش ۷ اينچي با دقت ۲۱۶ نقطه در اينچ است که مي‌تواند تصاويري با ۳۰ درصد کيفيت و دقت تصوير بهتري را در محيط بيروني نشان دهد (منظور زير نور خورشيد).

مدل ME۲۷۰ اين دستگاه هم که مجهز به صفحه نمایش هفت اينچي و پردازنده NVidia Tegra است. از ديگر محصولات ارائه شده در اين مدل‌هاي دو رنگ جديد اولترابوک Zenbook و صفحه نمایش ۲۷ اينچي VA۲۷۸Q است که از دقت ۱۴۴۰×۲۵۶۰ پيکسل پشتيباني مي‌کند و ۲۵ درصد کوچک‌تر از مانيتور‌هاي ۲۷ اينچ موجود است. 
 
کد مطلب: 20753
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام