۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۵۱

N45SL Jay Chou متفاوت‌تر از قبل

ايتنا - نوت‌بوک جدیدی که از همکاری ایسوس و Jay Chou تهیه شده، Jay Chou Mystic Edition N۴۵SL نام داشته و دارای طرح‌هایی از آلبوم Exclamation Point آقای Jay Chou است.


بار دیگر شرکت ایسوس و طراح مطرح Jay Chou گرد هم آمده‌اند تا یک نوت‌بوک جدید و به یادماندنی از سری N برای عاشقان موسیقی تدارک ببینند.
به گزارش رسيده به ایتنا نوت‌بوک جدیدی که از همکاری ایسوس و Jay Chou تهیه شده، Jay Chou Mystic Edition N۴۵SL نام داشته و دارای طرح‌هایی از آلبوم Exclamation Point آقای Jay Chou است.

در کنار طراحی منحصر به فرد، خروجی صوتی Asus Sonic Master و کیفیت ویدئوی بالا، یک محیط چند‌رسانه‌اي کاملاً منحصر به فرد را برای کاربر ایجاد خواهد کرد.

نوت‌بوک Jay Chou Mystic Edition N۴۵SL ادامه‌ای است بر نوت‌بوک N۴۳ Jay Chou که این بار طرح روی نوت‌بوک، از آلبوم جدید Jay Chou و طرح‌های گرافیک پیچیده و شخصیت‌های دریایی مختلفی همچون کوسه، پریان دریایی و حتی هشت پایان غول پیکر الهام گرفته شده است. همچنین امضای Jay نیز روی این مدل حک گردیده است.

تیم متخصص صدای Golden Ear ایسوس نیز برای ارائه بالاترین کیفیت موسیقی، از بلندگوهای Bang & Olufsen ICEPOWER بهره گرفته است که در کنار فناوری Sonic Master، صدایی فراتر از آنچه که در نوت‌بوک هایی حتی با صدای چند کاناله دیده بودیم ایجاد خواهد کرد.

وجود این سیستم محدوده فرکانسی بیشتر، کیفیت صدای بالاتر و صدای بم قوی‌تری را ایجاد خواهد کرد که باعث می‌شود این پلتفرم بهترین انتخاب برای گوش دادن به موسیقی‌های Jay Chou باشد.
برای القای هرچه بیشتر حس دریا و سبک آلبوم Jay، بلندگوهای نوت‌بوک نیز به شکل موج دریا طراحی شده‌اند.

اما در بخش تصویری، فناوری Asus Video Magic کیفیت محتوای HD را بالاتر برده و تصویری با خلوص رنگی بالاتر را ارائه می‌دهد.
این فناوری نویز سیگنال تصویر را کاهش داده و با افزایش کيفيت تصویر HD، کیفیتی بهتر را ارائه می‌دهد.
دوربین اینترنتی این نوت‌بوک نیز می‌تواند فیلم‌هایی با کیفیت HD تهیه کند و کیفیت تماس‌های ویدئویی روی اینترنت را به شکل قابل توجهی افزایش دهد.

به لطف استفاده فناوری مدیریت توان مصرفی Asus Super Hybrid Engine II عمر باتری این محصول افزایش قابل توجهی پیدا کرده و می‌توان این نوت‌بوک را تا دو هفته در حالت Standby نگه داشت.
همچنین کاربران می‌توانند از پورت پرسرعت USB ۳.۰ و امکان راه‌اندازی سیستم در دو ثانیه لذت ببرند.

پردازنده‌های Core نسل دوم شرکت اینتل نیز قدرت پردازشی کافی برای اجرای فایل‌های چندرسانه‌ای و اجرای چند نرم‌افزار به صورت همزمان خواهند داشت. 
 
کد مطلب: 20733
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام