۲
۰
plusresetminus
سه شنبه ۶ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۱۹
مديرعامل يك شركت ارتباطاتي:

بايد انحصار دولتي در پهناي باند شكسته شود

ايتنا - پهناي باند در مبادي ورودي به كشور با مشكل مواجه است.



مدير عامل يك شركت ارتباطات با اشاره به اينكه فناوري‌هاي حوزه IT در كشور وارداتي است گفت: بايد در زمينه صدور فناوري‌هاي اين حوزه در كشور بيشتر كار كرد، چراكه نمي‌توانيم با واردات به اين فناوري‌ها دست يابيم.

به گزارش ایتنا از خبرگزاري دانشجويان ايران، سيدجواد مير‌اسماعيلي اظهار كرد: پهناي باند در مبادي ورودي به كشور با مشكل مواجه است.

وي با اشاره به اينكه پس از ورود پهناي باند به كشور، شركت ارتباطات زيرساخت كه يك شركت دولتي است كار انتقال پهناي باند به استان‌ها را انجام مي‌دهد، بيان كرد: با كاهش قيمت پهناي باند توسط اين شركت، شاهد كاهش قيمت اينترنت خواهيم بود.

او با تاكيد بر اينكه بايد انحصار دولتي در پهناي باند كشور شكسته شود، تصريح كرد: با واگذاري مخابرات به بخش خصوصي رقابت مخابرات با ساير شركت‌هاي ارايه‌كننده ADSL نابرابر شده است.

وي از افزايش غيرقانوني راه‌اندازي سرويس‌هاي ADSL در خراسان رضوي خبر داد و تاكيد كرد: در صورت ادامه روند اين موضوع شركت‌هاي ارايه‌كننده ADSL در استان متضرر خواهند شد.

او با بيان اينكه رقابت در حوزه IT به سود مصرف‌كننده نهايي خواهد بود، تصريح كرد: قيمت تمام شده سرويس‌هاي اينترنت‌هاي پرسرعت تابع هزينه‌هاي مخابرات است.

وي از راه‌اندازي هوشمندسازي مدارس در كشور خبر داد و گفت: قطعي‌هاي مكرر اينترنت در طول چند ماه گذشته در كشور به دليل ارتقاي شبكه انتقال در خراسان از جانب مخابرات بوده است و شركت‌هاي ارايه‌دهنده ADSL در اين زمينه هيچ نقشي نداشته‌اند.

ميراسماعيلي در باره راه‌اندازي دفاتر پيشخوان دولت خاطرنشان كرد: بنا داريم با همكاري دولت تعداد اين دفاتر را در سطح كشور به منظور رفاه مشتريان افزايش دهيم.
 
کد مطلب: 20583
نام شما
آدرس ايميل شما


amir
feedback
واقعا به این دولت امیدی نیست . انشالله دولت بعدی اهمیت اینترنت و تبادل آسان اطلاعات را درک کند تا از این بیشتر عقب نمانیم
حمید(زنبور)
feedback
عزیزم پلاستیکی هست،نمشکنه!
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام