۱
۰
plusresetminus
دوشنبه ۷ شهريور ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۲۶
اختلال مجدد در اينترنت

هیچکس پاسخگو نیست

ايتنا - در تماس با شرکت زیرساخت برای جویا شدن علت این قطع و وصلی، روابط عمومی این شرکت از این اتفاق ابراز بی‌اطلاعی کرد و اظهار کرد که مشکل از شرکت زیرساخت نیست.


روز گذشته سرعت شبکه اینترنت در پایتخت با نوسانات زیادی همراه بود، به طوری که در برخی از ساعت‌ها ارائه سرویس اینترنتی برخی شرکت‌ها به کاربران برای چندین ساعت قطع بود.

به گزارش ایتنا از دنياي اقتصاد گفته می‌شد این اختلالات تنها مربوط به استان تهران بوده و سایر استان‌های کشور کمتر با این نوسانات کاهش سرعت اینترنت و قطعی همراه بوده‌اند.

یکی از کارشناسان اینترنتی علت این قطع و وصلی را به مشکلات سوئیچ شرکت مخابرات تهران ارتباط داد.
اما در مقابل، شرکت مخابراتی استان تهران هرگونه اشکال فنی از سوی این شرکت را رد کرد و علت اصلی کاهش سرعت اینترنت و قطعی آن را به شرکت ارتباطات زیرساخت مرتبط دانست.

در تماس با شرکت زیرساخت برای جویا شدن علت این قطع و وصلی، روابط عمومی این شرکت از این اتفاق ابراز بی‌اطلاعی کرد و اظهار کرد که مشکل از شرکت زیرساخت نیست.

کد مطلب: 19340
نام شما
آدرس ايميل شما


مرتضی
feedback
Germany
این اختلالات فقط مختص به تهران نیست . برای کسی مثل منکه در رشت زندگی میکنم این هقته شاید بدترین هفته ای بوده که اختلال در سرعت و قطعی ها حتی به مدت یک یا دو ساعت وجود داره امکان داره مثلا" یکساعت قطع باشه و دوباره به مدت 5 یا 10 دقیقه به حالت اول برگرده و دوباره ساعتی قطع باشه و جالب اینجاست که شرکت ها هم تلفنشون مثل دفعات قبل مشغول نیست و فقط بوغ آزاد میزنه و کسی گوشی رو بر نمیداره و این اختلال شبها هم زیادتر میشه و بدتر که متاسفانه هیچکسی هم پاسخگو نیست .به احتمال زیاد باید به دنبال راهی به جز شرکتهای ارائه دهنده و یا مخابرات برای اتصال و استفاده از اینترنت بود.
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام