۰
plusresetminus
شنبه ۱۸ تير ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۴۴
اولین سمینار رسمی اپسون در ایران

۱۰۰ محصول جدید دستاورد سال ۲۰۱۱ اپسون

ايتنا- شرکت اپسون که در زمینه تولید ماشین‌های اداری از قبیل چاپگر، اسکنر و دیتا پرژکتور در دنیا همواره جزء برترین‌ها بوده است، هفته گذشته طی اولین سمینار رسمی خود در ایران از عرضه دیتا پرژکتورها و پرینترهای سایز بزرگ خود با مشارکت گروه آواژنگ خبر داد.
۱۰۰ محصول جدید دستاورد سال ۲۰۱۱ اپسون



این شرکت که پیش از این به واسطه شرکتهای دیگر و به صورت پراکنده به عرضه این رده از محصولات خود پرداخته بود، تصمیم به حضوری پر رنگتر در بازار ماشین‌های اداری ایران گرفته تا با حمایت همه جانبه گروه آواژنگ جایگاه واقعی محصولات خود را در بازار به دست آورد.

مدیر فروش منطقه خاورمیانه این شرکت، با اشاره به این موضوع که اپسون با ثبت ۲۰ اختراع در هر روز و مجموعاً ۷۰۰۰ اختراع در سال ۲۰۱۰ یکی از شرکت‌های پیشرو در صنعت تولید ماشین‌های اداری است، بازار ایران را یکی از بازارهای مهم خاورمیانه برای اپسون دانست.

حجم بسیار بالای تولید این شرکت در سال گذشته، باعث شد تا سقف تعداد مشتریان این شرکت به ۷/۲ میلیون برسد و تقاضای بالا برای محصولات اپسون و توانایی پاسخ به نیاز این تعداد مشتری، این شرکت را بر آن داشته تا با تاسیس چندکارخانه جدید در کشورهای مختلف توانایی پاسخ به این نیاز را در خود ایجاد کند.

گفتنی است اپسون با توجه به حجم تولید و ارائه تکنولوژی‌های منحصر به فرد خود توانسته است در زمینه پرینتر سوزنی، پرینتر سایز بزرگ، تکنولوژی‌های کریستال و اسکنرهای سایز A۳ رتبه نخست فروش دنیا را در سال گذشته از آن خود سازد.

همچنین مدیر خدمات پس از فروش اپسون در خاورمیانه با اشاره به تکنولوژی انحصاری اپسون در زمینه دیتا پرژکتورها گفت: ۳LCD تکنولوژی اختصاصی اپسون است که از ترکیب سه LCD که هرکدام نقش پردازش یک رنگ از سه رنگ اصلی سبز، قرمز و آبی را دارند تشکیل شده است.

این تکنولوژی که نخستین بار توسط اپسون ابداع شد، از برتری‌های متعددی نسبت به تکنولوژی قدیمی DLP برخوردار است که از آن جمله می‌توان به کاهش ۲۵ درصدی مصرف انرژی، عدم استفاده از قطعات مکانیکی همچون گردونه رنگی و همچنین وضوح بیشتر و روشن‌تر بودن تصویر اشاره کرد.



گفتنی است مدیر محصول دیتا پرژکتورهای اپسون در پاریس به معرفی جدیدترین دیتا پرژکتورهای این شرکت پرداخت که در میان آنها پرژکتورهای کوتاه تابش اپسون که از فاصله بسیار نزدیک شفاف و با کیفیت‌ترین تصاویر را پخش می‌کنند یکی از محصولات معرفی شده بود.

لازم به ذکر است که اپسون در سال ۲۰۱۱ یکصد محصول جدید تولید کرده که از این بین ۳۵ عدد از این محصولات دیتا پرژکتورهای این شرکت هستند.
کد مطلب: 18745
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام