۰
plusresetminus
شنبه ۸ مرداد ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۴۳

مادیران همچنان نخستین نماینده اپسون در ایران

ایتنا - مادیران به همراه فروش کالاهایی نظیر چاپگرهای جوهرافشان، سوزنی، بانکی، حرارتی و انواع اسکنر اپسون، ،ارایه خدمات پس از فروش آن‌ها را نیز به عهده دارد.
مادیران همچنان نخستین نماینده اپسون در ایران


مادیران به عنوان نخستین و با سابقه ترین نماینده انحصاری شرکت اپسون در ایران،همچنان فعالیت خود را در بازاریابی و فروش چاپگرهای جوهر افشان و سوزنی،اجرای پروژه های بانکی، عرضه تجهیزات فروشگاهی و ارایه انواع اسکنرهای تخت و بایگانی اپسون ادامه می‌دهد.

مادیران به همراه فروش کالاهایی نظیر چاپگرهای جوهرافشان، سوزنی، بانکی، حرارتی و انواع اسکنر اپسون، ،ارایه خدمات پس از فروش آن‌ها را نیز به عهده دارد.

به گزارش ایتنا، اکنون پس از برگزاری سمینار موفق چاپگرهای حرارتی در آبان ماه سال ۸۹ که مورد حمایت و پشتیبانی شرکت اپسون نیز قرار گرفت، ارایه جدیدترین کالاهای اپسون را بر اساس آخرین تکنولوژی روز جهان و مطابق با نیاز بازار ایران نوید می‌دهد.

سابقه ۲۰ ساله همکاری شرکت اپسون با مادیران، نشان داده است که مادیران شریک امن و مطمئنی برای این شرکت به حساب می‌آید.

مادیران نیز طی این چند سال همکاری با شرکت اپسون توانسته است سهم بسیار خوبی از بازار چاپگر و اسکنر ایران را به خود اختصاص دهد که با معرفی مدل‌های جدید کالاهای اپسون، این سهم بازار ر ا بیش از پیش، افزایش خواهد داد.
کد مطلب: 18963
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام