۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۱۳

سرگرمی هوشمند با Xperia mini و Xperia mini pro

ایتنا - سونی اریکسون Xperia™ mini و Xperia™ mini proدو تلفن هوشمند کامپکت مبتنی بر آندروید، تجهیز شده با بهترین تکنولوژی سونی را معرفی می‌کند.
سرگرمی هوشمند با  Xperia mini و Xperia mini pro



 Xperia™ mini و Xperia™ mini pro کوچک‌ترین تلفن‌های هوشمند مبتنی بر آندروید دنیا با قابلیت فیلم برداری با وضوح بالا (HD) برای ‌‌نهایت تجربه چند رسانه‌ای هستند.

به گزارش ایتنا، این دو عضو جدید اضافه شده به گروه کامپکت از سری Xperia™ با بهره گیری از صفحه نمایش چند لمسی با تکنولوژی نمایش واقعی و موتور پردازش تصویر براویا، بهترین درخشندگی بصری را ارائه می‌نمایند.

- آیا شما برنده بلیت کنسرتی شده‌اید که تمامی بلیت‌های آن به فروش رفته است و می‌خواهید حس نشستن در ردیف اول سالن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید؟
یا اینکه تصمیم گرفته‌اید میزبان یک میهمانی تماشای مسابقه فوتبال بوده ومی خواهید تمامی دوستان خود را دعوت کنید؟

صرف‌نظر از اینکه می‌خواهید فیلم‌برداری کنید یا متنی بنویسید، شما همیشه باید آماده کشف ابعاد جدیدی از سرگرمی با گوشی‌های جدید Xperia™ mini و Xperia™ mini pro سونی اریکسون باشید.

این دو گوشی هوشمند کامپکت که بر اساس موفقیت سری اصلی mini ساخته شده‌اند، ترکیبی از قدرتی به مراتب بیشتر، ویژگی‌های پیشرفته، صفحه نمایشی بزرگ‌تر برای بدل شدن به همراهی تمام عیار برای رویداد بزرگ بعدی شما، ارائه می‌نمایند.

Xperia™ mini‌ها تلفن‌های هوشمند تکامل یافته‌ای هستند که تمامی مبانی مانند برنامه‌های کاربردی، پست الکترونیک و اینترنت پر سرعت بعلاوه یک بسته سرگرمی عالی، را ارائه می‌نمایند.

یک دوربین 5/1 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار و فلاش تمامی جزئیات به یاد ماندنی کنسرت بعدی شما را حتی در در زیر نورافشانی، ثبت می‌کند. شیرجه دیوانه وار ستاره راک مورد علاقه شما از روی صحنه نیز برای همیشه توسط کوچک‌ترین تلفن هوشمند با قابلیت فیلم برداری با وضوح بالا (HD)، ضبط خواهد شد.

Xperia™ mini pro جدید با صفحه کلید کشویی بهینه شده خود، از اینکه شما همیشه در صدر بازی خود قرار خواهید داشت، اطمینان حاصل می‌کند.

شما به سرعت می‌توانید با تایپ در جستجوی گوگل، از نتیجه بازی تیم فوتبال مورد علاقه خود مطلع شوید و پس از مطلع شدن از برد تیم محبوبتان برای رجزخوانی با دوستان خود فقط شروع به نوشتن کنید.

به محض خارج ساختن صفحه کلید کشویی هوشمند، بطور خودکار عملکردهای نگارش پیش بینانه پیام‌ها راه اندازی می‌شود.

برای تجربه مجدد نکات جالب آخرین مهمانی خود، تنها نگاهی به عکسهای خود بر روی صفحه نمایش درخشان با تکنولوژی نمایش واقعی مجهز به موتور پردازش تصویر براویا که رنگهای واقعی و زنده و کنتراست بالا را ارائه می‌نماید، بیندازید و با Facebook inside Xperia™، می‌توانید برای لذت آنی هر چیزی از پخش کننده موسیقی یا گالری عکس‌های خود را به اشتراک گذاشته، پیشنهاد کرده یا موارد علاقه خود را مشخص سازید.

Xperia™ mini و Xperia™ mini proجدید ابعاد کوچک را بدون لطمه زدن به کارآیی ارائه می‌نمایند.

پس اجازه ندهید که اندازه شما را به اشتباه بیاندازد چراکه چیزهای بزرگ خیلی اوقات در بسته بندی‌های کوچک ارائه می‌شوند.

ویژگی‌های کلیدی Xperia™ mini و Xperia™ mini pro سونی اریکسون:

• صفحه نمایش چند لمسی با تکنولوژی نمایش واقعی مجهز به موتور پردازش تصویر براویا موبایل برای حصول اطمینان از بهترین درخشندگی.
• فیسبوک داخلی دوستانتان را نزدیک‌تر نگه می‌دارد. (Facebook inside)
• کوچک‌ترین تلفن‌های هوشمند با قابلیت فیلم برداری با وضوح بالا (HD)
• آندروید مارکت- بیش از ۲۰۰۰۰۰ برنامه کاربردی برای سرگرم نگه داشتن شما.
Xperia™ mini سونی اریکسون از سه ماهه سوم در سراسر جهان و در رنگ‌های مشکی، سفید، آبی و صورتی سیر و Xperia™ mini pro سونی اریکسون در رنگهای مشکی، سفید، صورتی و فیروزه‌ای از آگوست ۲۰۱۱ در بازارهای منتخب در دسترس خواهند بود.
کد مطلب: 18285
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام