۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۸۹ ساعت ۱۱:۵۲

اخبار CeBIT // محصولات جدید فوجیتسو

ایتنا - نمایشگاه سبیت هر ساله محل معرفی تکنولوژی‌های جدید و محصولاتی است که بسیاری از آنها قرار است طی سال بعد از آن روانه بازار شوند.
اخبار CeBIT // محصولات جدید فوجیتسو

فوجیتسو نیز به عنوان یکی از با سابقه‌ترین شرکت‌های حاضر در نمایشگاه سبیت از محصولات جدید، تکنولوژی‌های نسل آینده محصولات خود و چند محصول مفهومی در این نمایشگاه رونمایی کرد. 

به گزارش ایتنا، مهم‌ترین محصول به نمایش درآمده در غرفه این شرکت نمایشگرهای بی‌سیم بود که با کاربردی شدن استفاده از آنها سیم‌ها دیگر به کلی به تاریخ می پیوندند. 

در این نمایشگرها تنها کاری که باید انجام شود اتصال نمایشگر به دیوار است، بدون اتصال حتی یک سیم به آن. یعنی حتی برای برق نیز نیازی به اتصال کابل به این دستگاه نیست. 

نمایشگر ۲۲ اینچی جدید فوجیتسو جهت تامین انرژی مورد نیاز خود از تکنولوژی SUPA -Smart Universal Power Antenna- استفاده می‌کند که توان مصرفی را از طریق القای مغناطیسی از آنتن مولد که می‌تواند در میز کار یا هر جای دیگر قرار داشته باشد تامین می‌کند. 

این نمایشگر به معنای واقعی بی‌سیم است چرا که تصاویر و اطلاعات را نیز از طریق یک درگاه USB بی سیم از طریق رایانه و یا لپ تاپ دریافت می‌کند. 

گفتنی است محصول دیگری که فوجیتسو در این نمایشگاه رونمایی کرد نسخه تجاری و ایمن‌تر رایانه‌های لوحی این شرکت بود. 

این رایانه ‌لوحی ۱۰.۱ اینچی از سری Slate این شرکت که STYLISTIC Q۵۵۰ نام‌گذاری شده است به تمامی موارد و ضروریات امنیتی تجاری و دولتی مجهز شده است و به تمامی استانداردهای امنیتی تجاری و دولتی مربوط مجهز شده است.
کد مطلب: 17311
نام شما
آدرس ايميل شما