۰
plusresetminus
شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۸۹ ساعت ۱۲:۳۲

تنها 6 هفته از زندگی استیو جابز باقی مانده

یک روزنامه عامه پسند تصویری از استیو جابز را منتشر کرد و مدعی شد که تنها ۶ هفته از زندگی رئیس اپل باقی است.
تنها 6 هفته از زندگی استیو جابز باقی مانده
اولین بار در سال ۲۰۰۴ بیماری سرطان پانکراس استیو جابز تشخیص داده شد. اکنون در شرایطی که حدود یکماه از کناره‌گیری دوباره جابز از ریاست اپل می‌گذرد روزنامه عامه پسند National Enquirer تصویری از وی را منتشر کرده و مدعی شده است که تنها ۶ هفته از بیماری بنیانگذار شرکت کوپرتینو می‌گذرد.

این درحالی است که استیو جابز پنجشنبه شب در ضیافت شام باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا در کاخ سفید به همراه اریک اشمیت مدیر اجرایی گوگل، لری الیسون رئیس شرکت اوراکل و سایر روسای شرکتهای انفورماتیکی سیلیکون شرکت کرد.

در تصویری که این نشریه عامه پسند منتشر کرده است جابز را درحال خروج از یک مرکز سرطان درمانی نشان می‌دهد که لاغرتر از قبل شده است.

National Inquirer با انتشار این عکس که ۸ فوریه در بیرون از مرکز سرطان‌شناسی استنفورد در پالو آلتوی کالیفرنیا گرفته شده است اعلام کرد که سرطان پانکراس استیو جابز بازگشته و تنها ۶ هفته از زندگی وی باقیمانده است.

این همان مرکزی است که پیش از این "پاتریک سوایز"، بازیگر آمریکایی که چندی پیش در اثر ابتلا به سرطان پانکراس درگذشت در آنجا شیمی درمانی می‌شد.

ساموئل یاکوبسون، متخصص درمان بیماریهای خاص در تفسیر این عکس اظهار داشته است: "برپایه این عکس به نظر می‌رسد که جابز به فاز پایانی نزدیک شده است. به اعتقاد من تنها ۶ هفته فرصت دارد."

این اظهارات در شرایطی بیان می‌شود که ظاهراً شرایط رئیس اپل به اندازه‌ای خوب بوده است که توانسته با باراک اوباما شام بخورد.

هرچند این ضیافت شام کاملا خصوصی و بدون حضور خبرنگاران انجام شده اما کاخ سفید تائید کرده که استیو جابز در این مهمانی حضور داشته است.

درخصوص وضعیت سلامت جابز، نه اپل و نه کاخ سفید هیچ اظهارنظری نکرده‌اند. جابز ۵۵ ساله در سال ۲۰۰۴ به سرطان پانکراس مبتلا شد و در سال ۲۰۰۹ تحت پیوند کبد قرار گرفت.

پیش از ضیافت پنجشنبه شب، اوباما آخرین بار جابز را در اکتبر گذشته در کالیفرنیا ملاقات کرده بود.

کد مطلب: 17049
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام