۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۸۹ ساعت ۱۴:۱۴
در شهر Potsdam آلمان

ساخت مرکز ابداعات و اختراعات توسط شرکت SAP

ايتنا - مرکز ابداعات و اختراعات SAP در تعامل مستقیم با دانشگاه‌های مستقر در برلین خواهد بود، علاوه براین مرکز یاد شده در نظر دارد تا با ۳۰ مرکز آموزشی و تحقیقاتی در شهر Potsdam به همکاری مستقیم بپردازد.

شرکت SAP اعلام نمود که اقدام به ساخت مرکز ابداعات و اختراعات در شهر Potsdam آلمان نموده جایی که خود شرکت در حال توسعه راه حل‌های جدید برای مشتریان جدید می‌باشد.
با تشکیل چنین مرکزی،SAP قادر به ادامه روند پرشتاب خلاقیت و ارائه راه حل‌های مشتری‌گرا خواهد بود.

با ایجاد چنین مرکزی توسط SAP ، سرمایه‌ای بالغ بر ۱۴۳ میلیون یورو در یک مکان جدید و اشتغال‌زایی بالغ بر ۱۰۰ شغل را به همراه خواهد داشت.

مرکز ابداعات و اختراعات SAP در تعامل مستقیم با دانشگاه‌های مستقر در برلین خواهد بود، علاوه براین مرکز یاد شده در نظر دارد تا با ۳۰ مرکز آموزشی و تحقیقاتی در شهر Potsdam به همکاری مستقیم بپردازد.

به گزارش ایتنا از شماران سيستم یکی از اهداف اصلی شرکت SAPاز احداث چنین مرکزی به خدمت گرفتن جوانان با استعداد می‌باشد که این امر در مرکز مهندسی نرم‌افزار Potsdam تحقق یافته و اولین کارمند این مجموعه نیز به استخدام درآمده است.

توجه دیگر در این مرکز معطوف خواهد بود به گسترش تکنولوژی جدید محاسباتی شرکت SAP تحت عنوان نرم‌افزار SAP HANA۱، به همین منظور گروه تحقیقاتی تحت عنوان «مفاهیم یکپارچگی و جایگاه سازمانی» در مرکز مهندسی سیستم نرم‌افزاری HPI واقع در شهر Potsdam اقدامات بسیار اساسی را در خصوص مفاهیم جدید محاسباتی به عمل آورده‌اند.

بنا به اظهارات مدیران شرکت SAP، شروع ساخت این مرکز اواخر سال ۲۰۱۱ بوده و انتظار می‌رود که تا پایان سال ۲۰۱۲ به طول بیانجامد.
کد مطلب: 16977
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام