۰
plusresetminus
دوشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۵:۲۱

افزایش سرمایه‌گذاری SAP برای ورود به بازارهای آسیا

ايتنا - شرکت SAP پیش‌بینی می‌کند که سرمایه‌گذاری در آسیا بتواند باعث افزایش درآمدهای اين شركت در فصل‌های پیش‌رو شود.


شرکت آلمانی SAP AG که بزرگ‌ترین تولیدکننده نرم‌افزارهای تجاری در جهان محسوب می‌شود، اقدام به خرید شرکت‌های نرم‌افزاری کوچک‌تر در آسیا کرده است و قصد دارد کارمندان بیشتری را در کشورهایی مانند چین و هند که بازارهای رو به رشد دارند، به کار گیرد.

به گزارش ایتنا از همكاران سيسم، به گفته استیفن واتز، مدیر شعبه SAP در منطقه آسیا پاسیفیک و ژاپن، شرکت SAP که از مشکلات اقتصادی اروپا و آمریکا در ماه‌های گذشته کمترین آسیب را دیده است، پیش‌بینی می‌کند که سرمایه‌گذاری در آسیا بتواند باعث افزایش درآمدهای اين شركت در فصل‌های پیش‌رو شود.

او توضیح داد: «اگر این سوال از ما پرسیده شود که قصد خرید شرکت‌های نرم‌افزاری در آسیا را داریم باید پاسخ دهم که، بله! ما با اطمینان کامل قصد خرید شرکت‌های نرم‌افزاری را در آسیا داریم و مهم‌ترین عامل موفقیت در این زمینه را ارایه نوآوری در این زمینه می‌دانیم.»

شرکت SAP که به صورت تنگاتنگ با اوراکل و شرکت‌های بین‌المللی از جمله Kingdee International Software Group در چین رقابت می‌کند، طی چند سال گذشته اقدامات گسترده‌ای را در زمینه خرید شرکت‌های کوچک‌تر از جمله Sybase و Business Objects انجام داده است.

شرکت SAP ماه گذشته اعلام کرد که با افزایش درآمدهای خود در فصل سوم سال جاری میلادی مواجه خواهد شد که این جریان به دنبال کاهش روند نگرانی برای پایین آمدن پرداخت پول از جانب کاربران صورت گرفته است.
 
کد مطلب: 20253
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام