۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۸ دی ۱۳۸۹ ساعت ۰۶:۰۰

پخش‌کننده‌های سه‌بعدی سامسونگ

ایتنا - چند روزی بیشتر از اتمام نمایشگاه کالاهای مصرفی دیجیتال (CES ۲۰۱۱) نگذشته است اما محصولات جدید معرفی شده در این نمایشگاه همچنان موضوع بحث‌های داغ دنیای فناوری است.
پخش‌کننده‌های سه‌بعدی سامسونگ

به گزارش ایتنا،شرکت سامسونگ با حضور فعال خود در CES ۲۰۱۱ بار دیگر ثابت کرد می‌خواهد حرف اول را در محصولات صوتی و تصویری در کل دنیا بزند.

سامسونگ برای اولین بار چند محصول شاخص در این نمایشگاه به نمایش گذاشت که نسل جدید تلویزیون‌های سه بعدی و بسیار ظریف از جمله آنها بود.

البته مدت‌هاست سامسونگ دوست دارد در پخش‌کننده‌های تصویری هم یک سروگردن از دیگران بالاتر باشد. این شرکت در این نمایشگاه سه نمونه از جدیدترین پخشکننده‌های Blu-ray سه بعدی را نیز به نمایش عموم گذاشت. تمامی این پخش کننده‌ها با طراحی زیبا و بسیار ظریف علاوه بر پشتیبانی از فیلم‌های سه بعدی، به صورت HD و پخش ۱۰۸۰p، از Wi-Fi درونی نیز برخوردار هستند.

این پخش‌کننده‌ها با نامهای BD-D۶۵۰۰، BD-D۶۷۰۰، و BD-D۷۰۰۰ از Samsung Apps و Smart Hub پشتیبانی می‌کنند. مدل‌های BD-D۶۵۰۰ و BD-D۶۷۰۰ نیز این امکان را دارند که از تلفن همراه آندرویدی و یا گوشی iPhone شما به عنوان کنترل از راه دور استفاده نمایند.

این پخش‌کننده‌ها در نیمه اول امسال به بازار عرضه خواهند شد.
کد مطلب: 16597
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام