۰
plusresetminus
سه شنبه ۷ دی ۱۳۸۹ ساعت ۱۴:۰۱

دستاورد جديد اسوس

جدیدترین دستاورد اسوس در زمینه AON معرفی شد.
دستاورد جديد اسوس
یکی از روش‌های یکپارچه کردن کامپیوترهای خانگی تولید دستگاه‌های موسوم بهAON یا همان All in One است. این دستگاه‌ها به کامپیوترهای اطلاق می‌شوند که تمامی قطعات آن درون بدنه صفحه نمایش قرار گرفته است و به علت اشغال فضای کم به تدریج جای خود را در شرکت‌ها و منازل باز کرده است.

اسوس نیز به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در تکنولوژی اقدام به عرضه سیستم‌های All in One با نام EeeTOP کرده است. گفتنی است در قلب این دستگاه از پردازنده دو هسته‌ای Atom D۵۱۰، از جدیدترین پردازنده‌های خانواده Atom اینتل استفاده شده است.

به گزارش ایتنا مدل EeeTop ET۲۰۱۰PNT بر اساس پلتفرم NVIDIA ION ساخته شده و دارای چهار گیگابایت حافظه رم DDR۲ است. وجود کارت شبکه بی‌سیم ۸۰۲.۱۱ b/g/n و کارت شبکه کابلی گیگابیتی، استفاده از آن در شبکه و اتصال به اینترنت را بسیار معقول ساخته است.

صفحه نمایش این دستگاه ۲۰ اینچ و با دقت ۹۰۰x۱۶۰۰ پیکسل بوده و پشتیبانی از قابلیت Multi Touch در آن راحتی غیر قابل وصفی را برای کاربران فراهم می‌کند. از قابلیت‌های چندرسانه‌ای این دستگاه می‌توان به وجود دو بلندگو با توان دو وات، پشتیبانی از SRS Premium و Hi-Fi، دوربین اینترنتی ۳.۱ مگاپیکسلی و درایو DVD-Writer اشاره کرد.

پورت‌های این دستگاه نیز شامل شش پورت USB ۲.۰، خروجی تصویر HDMI، خروجی ۵/۳ میلیمتری صدا و ورودی میکروفن، کارت خوان می‌شود. در ضمن به همراه این دستگاه ماوس و صفحه کلید مخصوص آن ارائه خواهد شد.
کد مطلب: 16313
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام