۰
plusresetminus
شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۵۱
همایش خانواده بزرگ ASUS برگزار شد

تکریم جایگاه خریداران،معرفی مدل‌های جدید،برنامه های تبلیغاتی متنوع

ایتنا - اما یکی از موارد قابل تقدیر تکریم حقوق مشتریان است.در این مراسم از سه نفر از خریدارانی که به نوعی از خدمات سرویس ایسوس راضی نبودند دعوت به عمل آمد، که از آن‌ها تقدیر و تشکر به عمل آمد.امید عبادی ضمن عذر خواهی از این خریداران ،از آن‌ها جهت ارتقاء خدمات ایسوس تشکر کرد.

دفتر ایسوس در ایران مانند گذشته اقدام به برگزاری همایش خانواده فروش محصولات همراه خود یعنی نوت‌بوک،نت‌بوک و تبلت نمود.

به گزارش ایتنا این مراسم در روز جمعه گذشته و در محل هتل هما تهران برگزار شد.
ر این مراسم ابتدا امید عبادی مدیر توسعه و تجارت محصولات همراه ایسوس به ارائه توضیحاتی در مورد جایگاه تبلیغات،مارکتینگ و استراتژی‌های فروش به ایراد سخنرانی پرداخت.
ه گفته وی یکی از برنامه‌های ایسوس در بازار ایجاد تعادل بین عرضه و تقاضا می‌باشد، به طوری که بتوان در زمان مناسب و با توجه به نیاز بازار کالاهای مورد نیاز را تأمین نمود.همچنین مشکلات ناشی از نوسانات قیمت ارز و تأثیر آن بر بازار از دیگر مواردی مهمی بود که در چند ماهه گذشته بر عرضه و تقاضا تأثیر گذار بوده است.
در این راستا تیم دفتر ASUS ایران به آنالیز بازار پرداخته و با توجه به شرایط متفاوت بازار،اقدام به قیمت‌گذاری و متعادل نمودن بازار نموده است.

همچنین وی از راه اندازی پورتال جدیدی با نام GhB یا گزارش هفتگی بازار خبر داد.
ز ویژگی‌های جالب این پورتال، قیمت‌های تمامی مدل‌های موجود در بازار مربوط به تمامی برندها و تمامی شهرها و شهرستانها می‌باشد که به صورت هفتگی به روز می‌شود و شبکه فروش ایسوس می‌تواند برای تنظیم هر چه بهتر بازار از این پورتال استفاده نماید.

بعد از صحبت‌های وی ،سحر توسلی مدیر فروش کالای نوت‌بوک ایسوس در ایران به معرفی محصولات جدید این خانواده پرداخت.
در ابتدا وی به ارائه توضیحاتی در مورد خانواده محصولات نوت‌بوک و همچنین گروه بندی مدل های مختلف این کالاها پرداخت.
از نکات جالب در این مورد می‌توان به ارائه اولین نوت‌بوک با پلت فرم Ivy Bridge در جهان توسط ایسوس اشاره نمود.
از خانواده معروف سری N که به سری چند رسانه ای معروف می‌باشد تعداد ۶ مدل با پلتفرم Ivy Bridge معرفی شد.مدل‌هایی مانند N46VM،N46VZ،N56VM،N56VZ،N76VMوN76VZ که از ویژگی‌های جدید این سری می‌توان به ظاهر جدید،صفحه کلید پیشرفته و زیبا،بلندگوهای پرقدرت‌تر از قبل، اشاره نمود.

اما خانواده بعدی نوت‌بوک هایی که در این همایش معرفی شدند ،سری k بود.از ویژگی‌های این سری می‌توان به قیمت و کارایی مناسب و همچنین بهره گیری از مشخصات به روز اشاره نمود. مدل‌های جدیدی که از این سری معرفی شدند می‌توان به K55VD،K55A،K45VDو K45A اشاره نمود.
در آخر نیز نسل جدید نوت‌بوک های ایسوس با نام ASUS ZENBOOK PRIME معرفی شد.این سری از ویژگی‌های بارزی مانند ظاهری بسیار زیبا و وزن بسیار سبک ،ضخامت بسیار باریک و بهره‌گیری از سخت‌افزار قدرمند و به‌روز، بهره می‌برند.
این سری در دو سایز 11.6 و 13.3 اینچ عرضه خواهد شد.این خانواده از نوت‌بوک ها تا به حال جوایز بسیار معتبری را مانند IF Design، Cnet و چندین جایزه دیگر را از آن خود نموده است.

در ادامه امیر سلطان آرا مدیر فروش کالا نت‌بوک و تبلت ایسوس در ایران به معرفی جدیدترین مدل‌های این خانواده پرداخت.
اولین خبر در مورد این سری تغییر نام آن می‌باشد.به طوری که از EeePAD به ASUS TRANSFORMER PDs تغییر نام پیدا کرد.
در ادامه سه مدل جدیدی که قرار است به زودی در ایران عرضه شود معرفی شد.تبلت های 201ASUS Transformer Pad Prime ,ASUS Transformer Pad Infinity 700,ASUS Transformer Pad 300 Series با قابلیت‌های پیشرفته و جدید قرار است سهم بسزایی از بازار را از آن خود نمایند.تبلت Transformer Pad Prime اولین در دنیا بوده است که از پردازنده 4هسته ای بهره می‌برد.
این تبلت از طراحی خاص،وزن و ضخامت بسیار کم بهره می‌برد.تبلت های Transformer Pad 300 Seriesنیز اولین تبلت در دنیا می‌باشد که از پردازنده چهار هسته ای و قابلیت پیشرفته LTE بهره می‌برد.
همچنین Transformer Pad Infinity 700 نیز اولین تبلت در دنیا می‌باشد که از پردازنده بسیار پرقدرت Cortex A15 بهره می‌برد و ضخامت این تبلت تنها 8.5 میلی‌متر می‌باشد.صفحه نمایش این دستگاه با وضوح تصویر Full HD دنیایی تازه را به کاربران معرفی می‌نماید.
همچنین در آخر تبلت MEMO معرفی شد.این تبلت در حقیقت یک تلفن همراه 7 اینچی می‌باشد که از یک گوشی همراه بسیار زیبا بهره می‌برد.لازم به ذکر است که تمامی تبلت های ASUS از سیستم عامل نسخه 4 اندروید بهره می‌برند. 

اما یکی از موارد قابل تقدیر تکریم حقوق مشتریان است.در این مراسم از سه نفر از خریدارانی که به نوعی از خدمات سرویس ایسوس راضی نبودند دعوت به عمل آمد، که از آنها تقدیر و تشکر به عمل آمد.
امید عبادی ضمن عذر خواهی از این خریداران، از آنها جهت ارتقاء خدمات ایسوس تشکر کرد.

در پایان مراسم بهروز اصلاحی مدیر مارکتینگ بخش سیستم دفتر ایسوس ایران به تشریح فعالیت‌های انجام شده در خصوص مارکتینگ پرداخت.
از جمله این موارد می‌توان به نصب ۷ بیلبورد تبلیغاتی در نقاط مهم شهر تهران و راه اندازی یک پورتال با نام asuscafe.com اشاره نمود.در این پورتال که ویژه خریداران و فروشندگان کالای ایسوس می‌باشد خدمات متنوعی مانند قرعه کشی ماهیانه ،طرح امتیاز دهی و دیگر موارد ارائه خواهد شد.
در آخر نیز سعید فتحی روشن یکی از شعبده‌بازهای چیره دست کشورمان که دارای مدارکی متعددی در این زمینه می‌باشد به ارائه هنر نمایی پرداخت.

برگزاری این‌گونه همایش‌ها در راستای احترام به حقوق مصرف کنندگان و فروشندگان می‌باشد.
 

کد مطلب: 22210
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام