۰
plusresetminus
سه شنبه ۴ مرداد ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۳۴

"SAP" وسيله‌اي براي عملكرد متقابل با پايگاه داده‌ها

ایتنا - SAP برای کاربردهای متفاوت، توانایی مشتریان را برای عملکرد متقابل با پایگاه داده فراهم می‌سازد.
"SAP" وسيله‌اي براي عملكرد متقابل با پايگاه داده‌ها


به گزارش ایتنا به نقل از خبرگزاری دانشجویان، SAP در سال ۱۹۷۲ توسط پنج نفر از کارمندان IBM در مانهایم آلمان، موقعیتی که بزرگ‌ترین شرکت نرم‌افزاری از لحاظ تشکیلات اقتصادی در آنجا واقع شده و چهارمین تهیه‌کننده مستقل محصولات نرم‌افزاری دنیا در آنجا بود، ایجاد شد.

مخفف SAP برگرفته شده از عبارتی است که به زبان آلمانی سیستم‌ها، کاربردها و تولیدات ترجمه می‌شود. ایده اصلی SAP این بود که برای رده جامعی از کاربردها، توانایی مشتریان را برای عملکرد متقابل با پایگاه داده یک شرکت عادی فراهم سازد.

رفته رفته کاربردها گرد هم آمدند و امروزه تعداد زیادی از شرکت‌ها که IBM و مایکروسافت نیز شامل آن می‌شوند، در حال استفاده از تولیدات SAP برای پیشبرد تجارتشان هستند. کاربردهای SAP در محدوده آخرین سیستم R/۳ قرار گرفت توانایی مدیریت اقتصادی، دارایی، شمارش حساب (حسابرسی)، تولید مواد و عملکردها، پرسنل، برنامه‌ها و اسناد آرشیو شده را فراهم می‌کند.

سیستم R/۳ برروی تعدادی از پلت فرم‌های با ویندوز ۲۰۰۰ اجرا می‌شود و از مدل کلاینت/ سرور استفاده می‌کند که باید گفت آخرین نسخه R/۳ یک بسته جامع فعال‌سازی اینترنت را شامل می‌شود.

در ژانویه سال ۲۰۰۷، SAP به عنوان یک شرکت تجارت همگانی در بیش از ۵۰ کشور حدود ۳۸۴ هزار کارمند و بیش از ۳۶ هزار و ۲۰۰ مشتری نیز در سراسر جهان داشت.

SAP توجهش را به تجارت‌های کوچک و متوسط جلب کرده است و جدیدترین نسخه R/۳ برای پلت فرم AS/۴۰۰ تهیه شده است.
کد مطلب: 18914
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام