۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۳۴

شركت سپ با شرکت چینی هوواوی همکاری می‌کند

ایتنا- این دو شرکت، به منظور همکاری‌های بیشتر، قرار است شرکت مشترکی را تاسیس کنند.
شركت سپ با شرکت چینی هوواوی همکاری می‌کند


شرکت SAP بزرگ‌ترین تولیدکننده نرم‌افزارهای سازمانی در جهان با شرکت هوواوی چین همکاری‌های جدیدی را در راستای فناوری‌ها و راهکارهای فی‌مابین انجام داده است و می‌کوشد با این شرکت چینی همکاری‌هایی را در زمینه بازاریابی و فروش محصولات در بازار جهانی انجام دهد.


به گزارش ایتنا از همکاران سیستم به نقل از سایت ITP، بر اساس توافقنامه‌ای که بین این دو شرکت صورت گرفته، هوواوی به نخستین «شرکت فناوری جهانی SAP» از کشور چین تبدیل شده است.


قرار است بر پایه این توافقات دو شرکت یاد شده در جریان تکمیل فناوری‌ها با یکدیگر همکاری‌هایی را در زمینه افزایش سرعت توسعه ابزار‌ها، کاهش هزینه‌های مالکیت ابزار‌ها و افزایش انعطاف‌پذیری و کارامدی فرآیند‌ها برای کمک بیشتر به مشتریان انجام دهند.

شرکت‌های SAP و هوواوی به منظور کسب موفقیت‌های بیشتر در این زمینه مرکز مشترکی را با یکدیگر تاسیس می‌کنند.

این همکاری‌ها بر مشتریان دو شرکت یاد شده در سطح جهانی و در بخش‌های مختلف از جمله دولت، ابزارهای کاربردی، مخابرات، اقتصاد، حمل‌ونقل، انرژی، بازرگانی و دیجیتال تاثیر می‌گذارد.

«ژِنگ یِلای» مدیر خط تولید فناوری اطلاعات شرکت هووای گفت: ما از تاسیس «مرکز همکاری‌های فناوری جهانی» با شرکت SAP بسیار خوشحالیم. ما به عنوان یکی از بزرگ‌ترین ارایه دهنده راهکارهای فناوری ارتباطات و اطلاعات در جهان در این زمینه بیش از یک دهه تجربه داریم. ما معتقدیم این همکاری با شرکت SAP به صورت برنده – برنده دنبال می‌شود. شرکت SAP در مقابل بزرگ‌ترین تولیدکننده نرم‌افزار‌ها و راهکارهای سازمانی است.
 
کد مطلب: 23091
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام