۰
plusresetminus
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۱

اندروید در عصر هوش مصنوعی

ایتنا - به نظر می‌رسد دوران مهمی برای اندروید فرا رسیده است. I/O گوگل  از یک سازماندهی مجدد بزرگ صورت می‌گیرد که تیم اندروید را برای اولین بار با تیم سخت‌افزاری گوگل همراهی می‌کند.
اندروید در عصر هوش مصنوعی

به نظر می‌رسد دوران مهمی برای اندروید فرا رسیده است. I/O گوگل  از یک سازماندهی مجدد بزرگ صورت می‌گیرد که تیم اندروید را برای اولین بار با تیم سخت‌افزاری گوگل همراهی می‌کند.

به گزارش ایتنا، دستورالعمل روشن است؛ با سرعت کامل پیش بروید و هوش مصنوعی را در ابزارهای بیشتری به کار بگیرید. ترجیح ندادن محصولات خود گوگل یک اصل اساسی اندروید بود، اگرچه این مدل سال‌ها پیش با همکاری نزدیک‌تر تیم‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری شروع به تغییر کرد. اکنون، موانع از بین رفته است و دوران هوش مصنوعی سررسیده است.

تاکنون، علی‌رغم تلاش‌های سامسونگ و گوگل، و گسترش هوش مصنوعی در گوشی‌های هوشمند واقعاً به تعداد انگشت شماری از این مدل‌ها استفاده کرده‌اند. شما می‌توانید تصویر یک لامپ را به یک لامپ متفاوت تبدیل کنید، یادداشت‌های جلسه را خلاصه کنید، و برای جستجوی چیزی روی صفحه‌تان حلقه بکشید. هرچند که این راه حل‌ها مفید بوده، اما به دور از یک چشم انداز منسجم از آینده هوش مصنوعی بوده است. اما اندروید کلید مهمی دارد که می‌تواند بیشتر این ویژگی‌ها را در کنار هم قرار دهد و آن جمینای است.

 


جمینای به عنوان جایگزینی مبتنی بر هوش مصنوعی برای دستیار استاندارد گوگل چندی قبل راه اندازی شد، درحالی که هنوز کاملاً آماده عرضه نبود. به طور مثال، در روز اول، نمی‌توانست به تقویم دسترسی داشته باشد یا یادآوری‌ها را تنظیم کند. گوگل از آن زمان این ویژگی را اضافه کرده است، اما هنوز از برنامه‌های رسانه شخص ثالث مانند اسپاتیفای پشتیبانی نمی‌کند. هرچند که گوگل اسیستنت (Google Assistant) در دهه گذشته از اسپاتیفای پشتیبانی کرده است.

اما هرچه بیشتر به جمینای برگردید، بیشتر درک می‌کنید که چگونه نحوه استفاده از تلفن را تغییر می‌دهد. مثلا می‌تواند یک دستور غذا را حفظ کند و در حین پختن مراحل را با شما صحبت کند. وقتی سوال اشتباهی می‌پرسید می‌تواند بفهمد و به جای آن به سوالی که دنبالش هستید پاسخ دهد.
کد مطلب: 78975
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام