۰
plusresetminus
يکشنبه ۵ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۳۱

کارت ویزیت ۴۰ ساله استیو جابز ۱۰ میلیارد تومان فروخته شد

ایتنا - کارت ویزیت کمیاب استیو جابز همراه با امضای او با عنوان رییس هیئت مدیره کمپانی سازنده آیفون که ۴ دهه قبل با نام اپل کامپیوتر شناخته می‌شد، در یک حراجی به قیمت باورنکردنی ۱۸۱.۱۸۳ دلار معادل حدود ده میلیارد تومان فروخته شد.
کارت ویزیت ۴۰ ساله استیو جابز ۱۰ میلیارد تومان فروخته شد

کارت ویزیت کمیاب استیو جابز همراه با امضای او با عنوان رییس هیئت مدیره کمپانی سازنده آیفون که ۴ دهه قبل با نام اپل کامپیوتر شناخته می‌شد، در یک حراجی به قیمت باورنکردنی ۱۸۱.۱۸۳ دلار معادل حدود ده میلیارد تومان فروخته شد.

کارت ویزیتی که متعلق به استیو جابز مدیر و موسس کمپانی اپل بوده و به امضای او رسیده بود در یک حراجی با قیمت ۱۸۱ هزار دلار به فروش رسید.

این کارت که متعلق به سال ۱۹۸۳ است و واقعی بودن آن تایید شده، شامل لوگو ۶ رنگ قدیمی اپل است و روی آن آدرس قبلی مقر مرکزی شرکت حک شده است. کارت یادشده به استیو جابز به‌عنوان رئیس هیئت‌مدیره کمپانی اپل کامپیوتر اشاره دارد.

 
کارت ویزیت ۴۰ ساله استیو جابز ۱۰ میلیارد تومان فروخته شد

شرکت RR Auction عنوان کرد این کارت رکورد بالاترین قیمت را در بین کارت‌های ویزیت امضاء‌شده شکست.

سال گذشته یک چک امضاشده توسط جابز با قیمت بالای ۱۰۰ هزار دلار به فروش رسید. از آنجایی که استیو جابز مدیرعامل سابق اپل که در سال ۲۰۱۱ در سن ۵۶ سالگی چشم از جهان فرو بست، در دوران مدیریتش علاقه زیادی به امضادادن نداشت، آیتم‌هایی که امضای دست‌نویس او را دارند، معمولاً با قیمت بسیار بالایی به فروش می‌رسند.
کد مطلب: 78129
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام