۰
plusresetminus
يکشنبه ۵ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۰۶:۲۸

سامسونگ به‌روزرسانی حیاتی را برای میلیون‌ها کاربر گلکسی منتشر می‌کند

+ توصیه‌های مهم امنیتی برای دستگاه‌های اندرویدی
ایتنا- چند هفته پیش این به‌روزرسانی برای پرچم‌دار جدید S24 در ایالات‌متحده در دسترس قرار گرفت، و پس از آن برای S23 عرضه شد. برنامه پیچیده‌ای بر اساس مناطق و شبکه‌ها و مدل‌ها برای ارائه یک برنامه به‌روزرسانی اعلام شد.
سامسونگ به‌روزرسانی حیاتی را برای میلیون‌ها کاربر گلکسی منتشر می‌کند
آخرین به‌روزرسانی امنیتی سامسونگ برای دستگاه‌های گلکسی این شرکت بسیار مهم است. این آپدیت برای رفع آسیب‌پذیری‌های امنیتی اندروید ارائه شده است که شامل اجرای بالقوه یک کد از راه دور و یک افزایش دسترسی دیگر می‌شوند. به بیان ساده، اینها آسیب‌پذیری‌هایی هستند که بدافزار را قادر می‌سازند که کنترل تمام یا بخشی از دستگاه را به دست بگیرد.
 
به گزارش ایتنا، چند هفته پیش این به‌روزرسانی برای پرچم‌دار جدید S24 در ایالات‌متحده در دسترس قرار گرفت، و پس از آن برای S23 عرضه شد. برنامه پیچیده‌ای بر اساس مناطق و شبکه‌ها و مدل‌ها برای ارائه یک برنامه به‌روزرسانی اعلام شد.
 
سامسونگ همچنان اعلام کرده است که «کاربران می‌توانند مطمئن باشند که ارتقاء سیستم عامل شامل وصله‌های امنیتی به‌روز در هنگام تحویل خواهد بود. با اینکه ما تمام تلاش خود را برای ارائه وصله‌های امنیتی در اسرع وقت به همه مدل‌های مرتبط انجام می‌دهیم، اما زمان تحویل وصله‌های امنیتی بسته به مناطق و مدل‌ها ممکن است متفاوت باشد».

 

با توجه پیچیدگی‌های عرضه به‌روزرسانی‌های امنیتی برای دستگاه‌های سامسونگ، که نیاز به تطبیقدهی در اندروید نیز دارد، توصیه می‌شود کاربران این دستگاه‌ها علاوه بر نصب به‌روزرسانی ماه مارس به محض ورود به مدل/منطقه/شبکه دستگاه، در مورد نرم‌افزارهایی که بر روی دستگاه‌های خود بارگذاری می‌کنند از پنج قانون طلایی پیروی کنند:
 
1. به فروشگاه‌های برنامه (اپ‌استورهای) رسمی پایبند باشید - از فروشگاه‌های طرف ثالث استفاده نکنید و هرگز تنظیمات امنیتی دستگاه خود را به شکلی که برای یک اپ امکان بارگیری شدن به طور مستقل را فراهم بیاورد تغییر ندهید.
2. توسعه‌دهنده را در توضیحات اپ بررسی کنید - آیا او قابل اعتماد است؟ و نظرات کاربران دیگر را بخوانید تا از سالم بودن آن اطمینان حاصل کنید.
3. به اپ‌ها مجوزهایی که نیازی به آن ندارند اعطا نکنید. مثلاٌ اینکه اپ‌های چراغ‌قوه و نجوم نیازی به دسترسی به لیست دفترچه تلفن شما ندارند. و هرگز مجوزهای دسترسی را که کنترل دستگاه را تسهیل می‌کند اعطا نکنید، مگر اینکه ضرورتی برایتان وجود داشته باشد.
4. هرگز روی پیوندهای موجود در ایمیل‌ها یا پیام‌هایی که مستقیماً برنامه‌ها یا به‌روزرسانی‌ها را دانلود می‌کنند کلیک نکنید - همیشه از اپ‌استورها برای نصب و به‌روزرسانی استفاده کنید.
5. اپ‌هایی را که به اپ‌های معتبری مانند واتس‌اپ پیوند می‌دهند نصب نکنید، مگر اینکه به درستی بدانید که قانونی هستند - نظرات و نوشته‌های آنلاین را بخوانید.
 
 
کد مطلب: 78119
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام