۰
plusresetminus
شنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۰۹

معرفی 6 مورد از پر فروش ترین لپ تاپ های استوک اروپایی در سال 2024

پرفروشترین لپ تاپ ها همیشه قابل اعتمادتر هستند همچنین در زیر فشار فعالیت های سنگین حرارت کمتری تولید کرده اند و دچار خرابی خیلی کمتری هستند که ما سعی کرده ایم بدون طرفداری از برند یا مدل خاصی، معروفترین یا پرفروش ترین این لپ تاپ ها را به شما معرفی کنبم
معرفی 6 مورد از پر فروش ترین لپ تاپ های استوک اروپایی در سال 2024
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------


به دنبال نیاز شدید امروزه به لپ تاپ برای پیشبرد کارهای خود امروزه خرید لپ تاپ به شدت رواج یافته است و از طرفی با بالا رفتن نوسانات شدید ارز باعث شده خرید لپ تاپ نو به یکی از آرزوهای دست نیافتنی تبدیل بشود ولی خرید لپ تاپ استوک می تواند این آرزو را به واقعیت تبدیل کند زیرا با پرداخت نصف قیمت لپ تاپ نو می توانید صاحب یک لپ تاپ با کیفیت شوید.
 

لپ تاپ استوک چیست؟


حتما تا حالا کلمه استوک به گوشتان رسیده است لپتاپ استوک به لپ تاپی گفته می‌شود که به دلایل مختلفی مانند مرجوعی توسط مشتری، باز شدن پلمپ برای بررسی، یا عدم فروش در زمان مشخص، به عنوان کالای استوک توسط شرکت سازنده یا فروشگاه‌ها به فروش می‌رسد. این لپ تاپ‌ها عموماً کارکرد بسیار کمی دارند و در حد نو هستند و بر اساس میزان سلامت دستگاه گرید بندی می شوند و در نهایت قیمت گذاری می شوند و به دلایل ازیادی از جمله قیمت بسیار پایین تر و تنوع بسیار بالاتر بیشتر مورد توچه قرار می گیرند. اما به دلیل اینکه ریسک خرابی در آن شاید بالاتر باشد در انتخاب خود باید دقت کنید و تست های لازم قبل از خرید را انجام بدهید.
 

یک لپ تاپ با کیفیت باید چه ویژگی هایی داشته باشد


ویژگی های یک لپ تاپ با کیفیت به نیازها و کاربرد شما بستگی دارد. با این حال، به طور کلی می توان گفت که یک لپ تاپ با کیفیت اولاً نیاز شما را برآورده کند دوماً باید ویژگی های زیر را داشته باشد:
صفحه کلید یا کیبورد دارای نامبر پد: صفحه کلید NumberPad حسابداران و افرادی که با اعداد سروکار دارند بیشتر از هر افرادی به این دکمه اعداد نیاز خواهند داشت.
صفحه نمایش فول اچ دی: هر چند با کیفیت HD هم می توان کار را به پیش برد ولی صفحه نمایش با کیفیت Full HD و نرخ رفرش 60Hz برای بسیار از کارهای عمومی بسیار مناسب به نظر می‌رسد.
اندازه استاندارد نمایشگر: سایز صفحه نمایش لپ تاپ از 12 اینچ تا 17.3 اینچ تولید شده است ولی اندازه استاندارد 15.6 اینچ در وزن و اندازه ای استانداری قرار دارد.
وزن لپ تاپ: وزن بین 1.3kg تا 2.0kg داشته باشد مناسب است هر چند تا 3.5 کیلوگرمی لپ تاپ تولید می شود اما در حمل و نقل، لپ تاپ های سنگین کسل کننده خواهد بود.
حافظه ذخیره سازی و رم بهتر است حداقل رم 8 گیگابایت و هارد 256 گیگابایت SSD را انتخاب کنید تا در سرعت و فضای ذخیره سازی دچار مشکل نشوید.
پردازنده های Core i5 یا Ryzen 5 کافی هستند. اما برای کارهای سنگین تر مانند بازی، برنامه نویسی و ویرایش ویدیو، به پردازنده های قدرتمندتر مانند Core i7 یا Ryzen 7 و بالاتر نیاز خواهید داشت.
 
پرفروشترین لپ تاپ دست دوم
 

معرفی پرفروشترین لپ تاپ های استوک


یکی از راههایی که شما سریع به بهترین لپ تاپ های موجود در بازار دسترسی داشته باشید این است که از بین پرفروشترین ها که بیشتر از هر لپ تاپی رضایت کاربران را به دنبال داشته است انتخاب کنید. اگر شما هم قصد خرید لپ تاپ دارید سعی کنید اول بر حسب نیاز و دوم از لپ تاپ های معرفی شده که جزو پرطرفدارترین هستند انتخاب کنید زیرا این لپ تاپ های معرفی شده در زیر فشار و فعالیت های سنگین دوام آورده اند. لازم است عرض کنم که ما این لپ تاپ ها را بر اساس سلیقه شخصی و طرفداری از برند خاصی معرفی نکرده ایم.
 

1- لپ تاپ استوک دل Dell XPS 13 9360


   - مشخصات: پردازنده Intel Core i5، رم 8 گیگابایت، حافظه ذخیره‌سازی 512 گیگابایت SSD، صفحه نمایش 13.3 اینچی با کیفیت Full HD
   - مزایا: طراحی زیبا و باریک، وزن کم، صفحه نمایش با کیفیت، عمر باتری طولانی
   - معایب: قیمت بالا، عدم وجود کارت گرافیک اختصاصی
 

2- لپ تاپ استوک لنوو Lenovo ThinkPad T440p


   - مشخصات: پردازنده Intel Core i5-4310M نسل 4، رم 8 گیگابایت، حافظه داخلی 256 گیگابایت اس اس دی، صفحه نمایش 14 اینچ HD
   - مزایا: کیبورد عالی، عمر باتری طولانی، بدنه مقاوم
   - معایب: عدم وجود کارت گرافیک اختصاصی
 

3- لپ تاپ استوک اچ پی HP EliteBook 840 G1


   - مشخصات: پردازنده Intel Core i5-4200U نسل 4، رم 8 گیگابایت، حافظه داخلی 256 گیگابایت SSD، صفحه نمایش 14 اینچ HD
   - مزایا: طراحی زیبا، وزن سبک، قیمت مناسب
   - معایب: عدم وجود کارت گرافیک اختصاصی
 

4- لپ تاپ استوک HP Spectre 13


   - مشخصات: پردازنده Intel Core i5-7200U نسل 7، رم 8 گیگابایت، حافظه داخلی 256 گیگابایت SSD، صفحه نمایش 13.3 اینچ Full HD
   - مزایا: طراحی زیبا، قابلیت تبدیل شدن به تبلت، وزن سبک
   - معایب: قیمت بالا، عدم وجود کارت گرافیک اختصاصی
 

5- لپ تاپ مایکروسافت Microsoft Surface Laptop


   - مشخصات: پردازنده نسل هفتم Intel Core i5 با 8 گیگابایت رم و حافظه ذخیره سازی 256 گیگابایت SSD، با نمایشگر صفحه لمسی
   - مزایا: طراحی زیبا و عمر باتری طولانی، برای کارهای روزمره و اداری بسیار مناسب است
   - معایب: تنوع کم، عمر باطری متوسط، پورت های محدود، عدم وجود کارت گرافیک اختصاصی
 

6- لپ تاپ استوک HP ZBook Studio 15 G5


   - مشخصات: پردازنده قدرتمند نسل هشتم Intel Core i7، کارت گرافیک NVIDIA Quadro P1000 با 4 گیگابایت حافظه، 32 گیگابایت رم DDR4، حافظه داخلی 1TB SSD
   - مزایا: صفحه نمایش 15.6 اینچی Full HD IPS با روکش مات، مجهز به پورت های Thunderbolt 3، USB 3.1، HDMI و کارت خوان، حسگر اثر انگشت
   - معایب: وزن 2.10 کیلوگرم، قیمت بالا، فاقد درایو نوری و پورت Ethernet
 
بهترین لپ تاپ های استوک خارجی

لپ تاپ استوک از برندهای معتبر دارای تنوع بالایی هستند و می‌توانند برای طیف وسیعی از کاربران مناسب باشند. لازم است این نکته را به خاطر داشته باشید که بهترین لپ تاپ برای یک دانش آموز شاید برای شمایی که لپ تاپ را برای گیمینگ می خواهید جزو بهترین ها نباشد. به همین خاطر ما پرفروشترین ها را معرفی کردیم ولی شاید این پرفروشترین ها برای شما بهترین نباشد بنابراین اول از هر چیز نیاز خود را مشخص کنید.
لپ تاپ استوک را قبل از خرید حتما بصورت کامل هر از لحاظ ظاهری و هم عملکرد با استفاده از نرم افزارهای مربوطه تست کنید، این نرم افزار ها درصد سلامت لپ تاپ را بدون اشتباه مشخص خواهند کرد. و در آخر ار فروشنده خود حتما مهلت تست بگیرید که و در حین کار و روشن بودن لپ تاپ طی ساعت های زیاد به داغ شدن لپ تاپ هم توجه خاصی داشته باشید و از سلامت فن ها اطمینان داشته باشید.
 
لپ تاپ دست دوم
کد مطلب: 78005
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام