۰
plusresetminus
شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۵:۰۵

ایلان ماسک از احتمال حذف نمایش تعداد «لایک» و «باز‌نشر» پست‌ها در ایکس خبر داد

ایتنا - ایلان ماسک، مالک ایکس، روز چهارشنبه از بررسی ایده حذف نمایش تعداد «لایک» و «بازنشر» پست‌های کاربران در این رسانه اجتماعی پرمخاطب، خبر داد.
ایلان ماسک از احتمال حذف نمایش تعداد «لایک» و «باز‌نشر» پست‌ها در ایکس خبر داد

در صورت نهایی شدن این تصمیم، کاربران می‌توانند تعداد لایک یا بازنشر هر پست خود را در ایکس ببینند، اما این ارقام برای سایر کاربران نمایش داده نمی‌شود.

ماسک که در همایش فناوری، رسانه و مخابرات مورگان استنلی سخن می گفت، همچنین خبر داد که رسانه اجتماعی ایکس چند ماه تا دریافت مجوز در نیویورک برای انتقال پول فاصله دارد.

او پیش‌تر گفته بود که امکان جدیدی در ایکس (توئیتر سابق) شامل ارسال و پرداخت پول به سایر کاربران می‌شود؛ امکانی که برای ایجاد آن، دریافت مجوز در هر ایالت آمریکا الزامی است.

ایلان ماسک، کارآفرین مشهور آمریکایی و بنیانگذار تسلا و اسپیس اکس، از وقتی که رسانه اجتماعی توئیتر را خرید و نام آن را به ایکس تغییر داد، تغییرات بزرگی را در آن اعمال کرده است.

 

او گفته می‌خواهد یک «اپلیکیشن همه‌‌کاره» بسازد تا از رقیبش، «تردز» متعلق به متا، پیشی بگیرد. او پیشتر گفته بود که قصد دارد خدمات مکالمه ویدئویی و صوتی هم به ایکس اضافه کند.

یکی از بزرگترین تغییراتی که ایلان ماسک اعمال کرد، پولی کردن شماری از ویژگی‌های رایگان توئیتر، از جمله اعطای «تیک آبی» به کاربران جهت تایید هویت آنها در ازای دریافت پول، است.

این تغییرات باعث شد بسیاری از کاربران به فکر جایگزین باشند. همان موقع بود که شرکت فناوری متا، صاحب فیسبوک و اینستاگرام، رسانه اجتماعی جدید خود را به نام «تردز» معرفی کرد.

ایلان ماسک آوریل ۲۰۲۲ برای خرید توئیتر اقدام کرد و در نهایت در ۲۷ اکتبر همان سال این رسانه اجتماعی پرطرفدار را خریداری کرد و سپس در آخر ژوئیه ۲۰۲۳ نام آن را به ایکس تغییر داد.
کد مطلب: 77825
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام