۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۵:۰۶

هجوم مشتریان برای پس دادن اپل ویژن پرو: «باعث خستگی چشم و سردرد می‌شوند»

ایتنا - افرادی که مبلغ ۳۵۰۰ دلار برای خرید هدست اپل ویژن پرو خرج کرده‌اند، اکنون این دستگاه را برمی‌گردانند و می‌گویند که باعث خستگی چشم، سردرد و بیماری حرکت می‌شود.
هجوم مشتریان برای پس دادن اپل ویژن پرو: «باعث خستگی چشم و سردرد می‌شوند»

بیش از ۲۰۰ هزار عینک ویژن پرو قبل از عرضه عمومی به صورت پیش‌سفارش فروخته شده است، که این خرید عجیب و غریبی به حساب می‌آید.

اکنون زمان زیادی از عرضه عمومی این دستگاه‌ها نگذشته است و در حالی که برخی از طرفداران می‌گویند ویژن پرو صنعت فناوری را تغییر خواهد داد، سایر خریداران مضطرب هستند و خریدهای خود را به اپل استور باز می‌گردانند، آن‌ها سردردهای شدید خود را علت این اقدام خود می‌دانند.

بر اساس نظرات کاربران، ظاهرا استفاده از این دستگاه با سر دردهای شدید همراه است و برخی می‌گویند که نمی‌توانند از آن بیش از ۱۰ دقیقه استفاده کنند.

 

آن‌ها می‌گویند که وقتی از آن استفاده می‌کنند «حس شکنجه» یا «حمله قلبی» می‌گیرند.

تعدادی از کاربران هم می‌گویند فشار چشم ناشی از اپل ویژن پرو غیرقابل تحمل است. یکی از کاربران می‌گوید پس از شش ساعت استفاده از این دستگاه به آن معتاد شده بود اما خستگی چشم ناشی از آن به قدری دردناک است که حتی حاضر نیست به آن دست بزند. بنابراین بسیاری از کاربران ترجیح می‌دهند تا دیر نشده است، در دوره بازگشت ۱۴ روزه، ویژن پرو را بازگشت بزنند.
کد مطلب: 77404
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام