۰
plusresetminus
شنبه ۷ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۰۲

اتفاقی تکان‌دهنده برای مردی که لپ‌تاپ آنلاین خرید!

ایتنا - به گزارش وب‌سایت «ایندیا تودی»، یک مرد هندی به نام «سورو موکرجی» پس از خرید یک لپ‌تاپ گران قیمت بصورت آنلاین و دریافت یک دستگاه بسیار قدیمی در عوض آن، یک کلیپ ویدیویی را از این اتفاق باورنکردنی به اشتراک گذاشت.
اتفاقی تکان‌دهنده برای مردی که لپ‌تاپ آنلاین خرید!


این کلیپ ویدیویی که به اشتراک گذاشته شد، مرد هندی را نشان می‌دهد که جعبه‌ای حاوی یک لپ‌تاپ را باز می‌کند، اما با یک غافلگیری غیرمنتظره مواجه شد، زیرا دستگاه خراب و شکسته بود، تا جایی که صفحه نمایش و صفحه کلید در لایه ضخیمی از گرد و غبار پوشانده شده بود.
 

مرد هندی متحیر به دستگاه نگاه می‌کند و چیزی را که می‌بیند باورش نمی‌شود.
 

سورو در مورد این ویدئو اظهار داشت: «در فروش روز جمهوری، یک لپ‌تاپ جدید از یک شرکت فروش کامپیوتر سفارش دادم، اما در عوض یک دستگاه آسیب‌دیده و خراب دریافت کردم، بسیار شوکه و غمگین شدم، اما از این تجربه آموختم که هنگام سفارش محصولات از پلتفرم‌های آنلاین بیشتر مراقب باشم.»
 

یکی از مقامات این شرکت به پست موکرجی پاسخ داد و گفت: «وقتی پست شما را در شبکه‌های اجتماعی دیدیم شوکه و غمگین شدیم. ما کاملا می‌دانیم که شما برای خرید دستگاه جدید چقدر هیجان داشتید و عمیقا متأسفیم که دستگاهی که انتظارش را داشتید دریافت نکردید.»

وی ادامه داد: برای کمک به حل مشکل شما، به اطلاعات تکمیلی از جمله شماره سفارش، تاریخ خرید و کد منحصر به فرد محصول نیاز داریم.

وی افزود: بلافاصله موضوع را بررسی و اقدامات لازم را برای رفع مشکل انجام خواهیم داد.

وی ادامه داد: ما متوجه هستیم که این تجربه برای شما ناامید‌کننده بوده و از صبر و درک شما نسبت به آینده قدردانی می‌کنیم.
کد مطلب: 76903
نام شما
آدرس ايميل شما