۰
plusresetminus
سه شنبه ۳ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۶:۱۲

محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی ممکن است گاهی اوقات به فید «گوگل نیوز» شما وارد شود

ایتنا - گوگل در پاسخ به 404 Media گفت که با این که سعی می‌کند مانع از ورود هرزنامه‌ها به گوگل نیوز شود، اما خیلی هم بر اینکه مطلبی توسط انسان نوشته شده باشد یا هوش مصنوعی حساسیت نشان نمی‌دهد.
محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی ممکن است گاهی اوقات به فید «گوگل نیوز» شما وارد شود
محتوای تولید شده با هوش مصنوعی را می‌توانید در همه جای اینترنت، از جمله فید Google News خودتان، پیدا کنید. گزارش وبسایت 404 Media نشان داد که گوگل نیوز به طور بالقوه می‌تواند پر از مطالب تولید شده توسط هوش مصنوعی از سایر رسانه‌ها باشد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از انگجت، گوگل نیوز قبلاً مکانی بود که می‌توانستید جدیدترین و دقیق‌ترین اطلاعات را در مورد بیشتر موضوعات پیدا کنید. اما فقط به این دلیل که چیزی به گوگل نیوز می‌رسد، لزوماً به این معنی نیست که اطلاعات آن قابل اعتماد هستند.
 
وبسایت 404 Media چندین نمونه از مطالب نوشته شده با هوش مصنوعی را ذکر کرده است که سر از گوگل در آورده‌اند. یک نمونه آن مربوط به یک «سایت خبری» به نام Worldtimetodays است که اخیراً مطلبی در مورد جنگ ستارگان منتشر کرده است. تجزیه و تحلیل این مطلب نشان داد که این مطلب بسیار شبیه به مطلب منتشر شده توسط وبسایت Distractify است. مطلب وبسایت Worldtimetodays عکس همان نویسنده را همراه با عبارات عجیب و غریب و نامفهومی داشت که می‌توان از هوش مصنوعی انتظار داشت. این سایت همچنین مطالبی داشت که آشکارا از روی سایت Heavy بازنویسی شده بودند، بدون اینکه زحمت جایگزینی تصاویر واترمارک Heavy را به خود بدهند.
 

همانطور که هوش مصنوعی پیشرفت می‌کند و بیشتر در دسترس قرار می‌گیرد، احتمالاً همچنان شاهد خروجی انبوه مقالات سرقت ادبی‌شده و اطلاعات غیرقابل اعتماد خواهیم بود که برخی از آنها ممکن است به گوگل نیوز برسند. گوگل در پاسخ به 404 Media گفت که با این که سعی می‌کند مانع از ورود هرزنامه‌ها به گوگل نیوز شود، اما خیلی هم بر اینکه مطلبی توسط انسان نوشته شده باشد یا هوش مصنوعی حساسیت نشان نمی‌دهد. یکی از نمایندگان گوگل به این وبسایت گفت که گوگل بیشتر به کیفیت محتوا اهمیت می‌دهد.
 
«تمرکز ما هنگام رتبه‌بندی محتوا بر کیفیت محتواست، نه نحوه تولید آن. محتوای تولید شده به‌طور خودکار که عمدتاً برای کسب رتبه (رنک) تولید می‌شود هرزنامه محسوب می‌شود و ما طبق خط‌مشی‌های خود اقدامات لازم را انجام می‌دهیم.»
 
گوگل در ادامه تاکید کرد که وب‌سایت‌ها به‌طور خودکار برای گوگل نیوز در نظر گرفته می‌شوند، و وب‌سایت‌های جدید ممکن است بلافاصله توسط سیستم شناسایی نشوند. این شرکت اضافه کرد که هدفش پاداش دادن به «محتوای اصیلی است که دارای ویژگی‌های کارشناسانه و قابل اعتماد بودن باشد».
 
کد مطلب: 76757
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام