۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۰۱

گاف بزرگ سامسونگ پیش از رویداد بزرگ

ایتنا - در حالی که امشب چهارشنبه از ساعت ۲۱:۳۰ به وقت تهران، رویداد بزرگ گلکسی آنپکد ۲۰۲۴ برگزار خواهد شد، کمپانی سامسونگ پیش از رونمایی از خانواده اس۲۴ یک گاف بزرگ را مرتکب شد که کاربران متحیر شدند.
گاف بزرگ سامسونگ پیش از رویداد بزرگ

در چند سال اخیر کاربران دستگاه‌های دیجیتالی به‌ویژه گوشی‌های هوشمند عادت کرده‌اند که پیش از رونمایی از محصولات جدید، با مشخصات فنی و ظاهری آن‌ها آشنا شوند. 

سامسونگ و محصولات جدید این کمپانی هم در چند سال اخیر از این گزند مستثنا نبوده و از دست افشاگران در امنیت سیر نکرده‌اند. بطوریکه اغلب مشخصات فنی و ظاهری خانواده اس۲۴ که قرار بود امشب از آن‌ها رونمایی شود در چند ماه گذشته لو رفته است. اما تیر خلاص گاف عجیب خود سامسونگی‌ها بود که چند ساعت پیش از آغاز رویداد قیمت این گوشی را لو دادند.
 


ظاهراً وب‌سایت سامسونگ کارائیب برای مدت کوتاهی صفحات گلکسی ۵G S۲۴ با ۲۵۶ گیگابایت حافظه و گلکسی S۲۴ اولترا با ۵۱۲ گیگابایت حافظه را راه‌اندازی کرده است.

در این صفحات قیمت اولیه گوشی اس۲۴ با ۲۵۶ گیگابایت حافظه، مبلغ ۱۰۴۹ دلار و اس۲۴ اولترا با ۵۱۲ گیگ حافظه، ۱۳۹۹ دلار عنوان شده است. هرچند ممکن است این قیمت‌ها در بازارهای غیر از منطقه کارائیب متفاوت باشد.
کد مطلب: 76716
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام