۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲ ساعت ۰۴:۰۰

رونمایی سامسونگ از قاب عکسی که موسیقی پخش می‌کند

ایتنا - این محصول یک بلندگوی موسیقی بوده و ظاهری شبیه به یک قاب عکس دارد. کاربران می‌توانند تصویری را به‌صورت چاپ شده روی این قاب قرار دهند.
رونمایی سامسونگ از قاب عکسی که موسیقی پخش می‌کند

شرکت سامسونگ در نمایشگاه فناوری CES 2024، از محصول جدیدی به نام «قاب موسیقی» رونمایی کرد که به نوعی نسخه به‌روز شده «تلویزیون قاب عکسی» این شرکت محسوب می‌شود.

این محصول یک بلندگوی موسیقی بوده و ظاهری شبیه به یک قاب عکس دارد. کاربران می‌توانند تصویری را به‌صورت چاپ شده روی این قاب قرار دهند.

همچنین امکان سفارشی‌سازی تصویر روی قاب نیز وجود خواهد داشت.

به گفته سامسونگ، این بلندگوی هوشمند با پردازش صوتی پیشرفته و ووفرهای داخلی قدرتمند، تجربه‌ای فوق‌العاده از کیفیت صدا را برای کاربران به ارمغان می‌آورد.
 

همچنین با بهره‌گیری از فناوری Q-Symphony سامسونگ، این بلندگو در صورت اتصال به تلویزیون‌ها و ساندبارهای جدید این شرکت، صدای فراگیرتری تولید می‌کند. البته این محصول به‌صورت مستقل نیز به‌عنوان یک بلندگوی بی‌سیم قابل استفاده است.

شرکت سامسونگ اعلام کرد که قاب موسیقی جدیدش بهار امسال و همزمان با عرضه سایر محصولات خانگی این شرکت، روانه بازار خواهد شد.

اطلاعات دقیقی از قیمت این محصول هنوز منتشر نشده، اما با توجه به ویژگی‌ها و فناوری‌های به‌کار رفته در آن، انتظار می‌رود قیمتی متعادل داشته باشد.
کد مطلب: 76535
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام