۰
plusresetminus
چهارشنبه ۶ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۳

وزیر ارتباطات: افزایش ۱۰۰ درصدی تعرفه را نمی‌پذیریم

ایتنا - ​​​​​​​وزیر ارتباطات گفت: برخی اپراتورها بدون توجه به شرایطی موجود درخواست افزایش تعرفه داشتند.
وزیر ارتباطات: افزایش ۱۰۰ درصدی تعرفه را نمی‌پذیریم

عیسی زارع پور در حاشیه جلسه روز چهارشنبه هیئت دولت افزود: به دنبال سود اپراتور نیستیم، به دنبال افزایش کیفیت هستیم. وی خاطرنشان کرد: اگرچه از سال ۹۶ تعرفه‌ها دست نخورده اما سازمان تنظیم مقررات شروطی را برای افزایش قیمت مشخص کرده است.

وی گفت: هنور تصمیمی گرفته نشده است اما قطعا افزایش ۱۰۰ درصدی تعرفه را نمی‌پذیریم.

به گزارش ایتنا از ایسنا،  وزیر ارتباطات گفت: در بازنگری پیش رو اپراتورها را مکلف به فراهم کردن بسته های اینترنتی متنوع‌تری می‌کنیم.

وی درباره امکان دور زدن رجیستری موبایل با تاکید بر این‌که «سامانه ریجستری همچنان کار خود را با دقت انجام می دهد» ادامه داد: سامانه ریجستری کار مشترک با ما، وزارت صمت و اپراتورهاست.

وی در عین حال گفت: طبیعی است سامانه باید مدام به روز شود چون فناوری ها و گوشی های جدید وارد بازار می شود.

زارع‌پور در پاسخ به سوال دیگری خاطرنشان کرد: کاهش سرعت شبانه اینترنت به‌دلیل ظرفیت پایین شبکه است و اپراتورها اعلام کرده‌اند که به‌دلیل کاهش درآمدهایشان امکان افزایش ظرفیت را ندارند. در تلاش هستیم از اپراتورها برای افزایش ظرفیت، در صورت افزایش قیمت، تعهداتی را اخذ کنیم.

وی درباره وضعیت اینترنت در تهران نیز اظهار داشت:  به‌علت ایجاد مشکل در مرکز مخابرات استقلال اینترنت در تهران دچار اختلال شد. مشکل خاصی نبوده و مخابرات نیز طی اطلاعیه از مردم عذرخواهی کرده است.
کد مطلب: 76286
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام