۰
plusresetminus
جمعه ۱۰ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۰۰

واکنش ایلان ماسک به شرکت‌هایی که دیگر به ایکس آگهی نمی‌دهند: «به درک»

ایتنا - ماسک ضمن اینکه دوباره یهودی‌ستیز بودنش را انکار کرد، از دخیل شدن در توییتی که منجر به موج جدیدی از فرار تبلیغ‌کنندگان از X شد ابراز تاسف کرد. ماسک در مورد پست مذکور گفت: «من نباید به آن فرد پاسخ می‌دادم...
واکنش ایلان ماسک به شرکت‌هایی که دیگر به ایکس آگهی نمی‌دهند: «به درک»
ایلان ماسک در مواجهه با این واقعیت که ایکس، که در حال حاضر از نظر مالی ناپایدار است، ممکن است پس از آنکه وی به یک تئوری توطئه ضدیهودی دامن زد 75 میلیون دلار دیگر از درآمد تبلیغاتی خود را از دست بدهد، پیام جدیدی برای تبلیغ‌کنندگانی دارد که از این پلت‌فرم کنار می‌کشند: “Go f**k yourself”.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از انگجت، ماسک این احساس را چندین بار در طی حضورش در رویداد DealBook نیویورک‌تایمز تکرار کرد. ماسک گفت: «تبلیغ ندهید. اگر کسی قصد دارد با موضوع آگهی دادن از من باج‌گیری کند، با پول از من باج‌گیری کند؟ بروید به درک، روشن شد؟ امیدوارم که روشن شده باشد.»
ایلان ماسک خطاب به باب ایگر و دیگرانی که تبلیغات را از آگهی دادن به ایکس پا پس کشیده‌اند گفت: «بروید به درک».
 
ماسک در اشاره‌ای آشکار به باب ایگر، مدیرعامل دیزنی، که اوایل همان روز در همان رویداد حاضر شد و در مورد تصمیم شرکتش برای ندادن آگهی به ایکس، پس از توییت ماسک در اوایل ماه جاری، صحبت کرد افزود: «هی باب». به گزارش Variety، ایگر گفته بود که ارتباط دیزنی با ایکس «لزوما برای ما مثبت نیست».
 

ماسک ضمن اینکه دوباره یهودی‌ستیز بودنش را انکار کرد، از دخیل شدن در توییتی که منجر به موج جدیدی از فرار تبلیغ‌کنندگان از X شد ابراز تاسف کرد. ماسک در مورد پست مذکور گفت: «من نباید به آن فرد پاسخ می‌دادم... من اساساٌ [با این کارم] یک تفنگ پر به دست کسانی تحویل دادم که از من متنفرند».
 
هالیوود ریپورتر گزارش داده است که لیندا یاکارینو، مدیر عامل ایکس، در جریان این نطق غرای ماسک مات و مبهوت مانده بود.
کد مطلب: 75791
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام