۰
plusresetminus
دوشنبه ۶ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۰۴:۲۳

تسلا پرفروش‌ترین خودرو در سال ۲۰۲۳

ایتنا - در نه ماهه سال ۲۰۲۳ ، خودروهای برتر جهان با اعداد فروش قابل توجهی روبرو شدند.
تسلا پرفروش‌ترین خودرو در سال ۲۰۲۳

تسلا Model Y، پرفروش‌ترین خودرو در نه ماهه ۲۰۲۳ است.

به گزارش FOCUS2Move، در نه ماهه سال ۲۰۲۳ ، خودروهای برتر جهان با اعداد فروش قابل توجهی روبرو شدند.

در ادامه به شش خودروی پرفروش جهان در این بازه زمانی می‌پردازیم:

۱. تسلا: Model Y
تسلا Model Y با فروش ۸۸۳ هزار واحد در نه ماهه سال ۲۰۲۳، عنوان پرفروش‌ترین خودروی جهان را به خود اختصاص داد. این خودرو الکتریکی و با طراحی کراس‌اوور، محبوبیت زیادی در بین مشتریان به دست آورده است.

۲. تویوتا: Corolla
تویوتا Corolla با فروش ۸۱۵ هزار واحد به عنوان دومین خودروی پرفروش جهان در این دوره زمانی شناخته شده است. این خودرو کامپکت و پرطرفدار، با قابلیت‌ها و امکانات متنوع، توجه بسیاری از مشتریان را به خود جلب کرده است.

۳. فورد: F-Series
فورد F-Series با فروش ۶۷۲ هزار واحد در نه ماهه سال ۲۰۲۳، در رتبه سوم قرار گرفته است. این خودروی باری، پرفروش در بازار آمریکا است که برای کاربردهای سنگین و باربری مورد تقاضا قرار می‌گیرد.

۴. تویوتا: RAV4
تویوتا RAV4 با فروش ۶۵۱ هزار واحد در جایگاه چهارم قرار دارد. این خودروی شاسی‌بلند و خانوادگی، با طراحی مدرن و امکانات نوآورانه، توجه زیادی را به خود جلب کرده است.

۵. هوندا: CR-V
هوندا CR-V با فروش ۴۹۳ هزار واحد در نه ماهه سال ۲۰۲۳، رتبه پنجم را به خود اختصاص داده است. این خودرو با طراحی زیبا و امکانات متنوع، محبوبیت قابل توجهی در بازار جهانی دارد.

۶. تویوتا: Camry
تویوتا کمری با فروش ۴۶۳ هزار واحد در جایگاه ششم قرار دارد. کمری در طول زمان از یک خودرو کامپکت به یک سدان سایز متوسط لوکس تبدیل شده و استانداردهایی را برای کیفیت و اطمینان در کلاس خود تعریف کرده است.
کد مطلب: 75741
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام