۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۰۶:۰۰

لپ‌تاپ Gram Fold ال‌جی با صفحه نمایش منحصر به‌فرد

ایتنا - وقتی کاربر صرفاً به عنوان نمایشگر از آن استفاده می‌کند، از امکانات یک صفحه‌نمایش اولد 17 اینچی با وضوح QXGA+ (2560 در 1920 پیکسل) بهره‌مند می‌شود و اگر بخواهند از آن به عنوان ایستگاه کاری (ورک‌استیشن) استفاده کند می‌تواند آن را به صفحه‌کلید بلوتوث همراهش وصل کند.
لپ‌تاپ Gram Fold ال‌جی با صفحه نمایش منحصر به‌فرد
ال‌جی اولین لپ‌تاپ تاشو خود را معرفی کرده است که آن را به جدیدترین بازیکن در صنعت تبدیل کرده است که ورود خود را برای دسته رو به رشد (اما هنوز چیزی کم‌رنگ) عرضه می‌کند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از انگجت، لپتاپ  Gram Fold ال‌جی مشابه Zenbook 17 Fold ایسوس و ThinkPad X1 Fold لنوو یک دستگاه دارای صفحه‌نمایش لمسی است که در صورت باز شدن کامل می‌تواند به عنوان یک تبلت بزرگ یا رایانه استفاده شود.

وقتی کاربر صرفاً به عنوان نمایشگر از آن استفاده می‌کند، از امکانات یک صفحه‌نمایش اولد 17 اینچی با وضوح QXGA+ (2560 در 1920 پیکسل) بهره‌مند می‌شود و اگر بخواهند از آن به عنوان ایستگاه کاری (ورک‌استیشن) استفاده کند می‌تواند آن را به صفحه‌کلید بلوتوث همراهش وصل کند. این دستگاه همچنین از قلم‌های استایلوس پشتیبانی می‌کند، بنابراین می‌تواند مانند یک تبلت سنتی برای پروژه‌های هنری، معماری و خوشنویسی عمل کند.
 

وقتی تا شود، قسمت بالای آن به صفحه‌نمایش 12 اینچی تبدیل می‌شود، در حالی که قسمت پایین می‌تواند به عنوان صفحه کلیدی برای تایپ کردن استفاده شود. ال‌جی می‌گوید این مدل را آزمایش کرده و تأیید کرده است که می‌تواند تا 30000 تا شدن را بدون آسیب دیدن نمایشگرش تحمل کند. سامسونگ لولاهای گوشی‌های گلکسی تاشو خود را حدود 200000 بار آزمایش می‌کند، اما باید به این هم توجه داشت که اکثر مردم معمولاٌ در طی یک روز بسیار بیشتر از رایانه یا تبلت خود با گوشی‌هایشان کار می‌کنند.
 
یک پردازنده نسل سیزدهم اینتل Core i5 توان این دستگاه گرم‌فولد ال‌جی را تامین می‌کند؛ این پردازنده به رمی مجهز شده است که به گفته این شرکت 15 برابر سریع‌تر از حافظه LPDDR5 5200 است. در بخش نرم‌افزاری، این لپ‌تاپ تاشو دارای ویندوز 11 است و با Sync On Mobile عرضه می‌شود که انتقال داده‌های گوشی را به این دستگاه آسان می‌کند. این دستگاه فعلاٌ فقط در کره عرضه خواهد شد. قیمت آن 4.99 میلیون وون (3700 دلار) است - ارزان نیست، اما همچنان بسیار مقرون به صرفه‌تر از اسپکتر فولد 5000 دلاری HP است - اگرچه 200 مشتری اول می‌توانند آن را با 3.99 میلیون وون (2959 دلار) دریافت کنند. علاوه بر این، تنها کسانی که دستگاه را در زمان عرضه خریداری کنند، یک ماوس و یک قلم به عنوان هدیه رایگان از این شرکت دریافت خواهند کرد و در غیر این صورت این مدل با آن لوازم جانبی ارسال نخواهد شد.
 
کد مطلب: 74834
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام