۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۰:۱۸

طاقچه رفع فیلتر شد

ایتنا - رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: پیرو تعهد مالک سکوی «طاقچه» و با موافقت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی این سکو رفع مسدودیت شد.
طاقچه رفع فیلتر شد

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد تصریح کرد: پیرو تعهد قضایی شرکت «خدمات هوشمند ایده طلایی هاتف معاصر»، مالک سکوی طاقچه به دادستانی مبنی بر رعایت مقررات جاری کشور و دریافت مجوز‌های لازم از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با موافقت این وزارت‌خانه مقرر شد که کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه نسبت به رفع مسدودسازی آن اقدام کند. وی ادامه داد: مالک سکوی طاقچه تعهد داده است که برخلاف مقرارت جاری کشور اقدام نکند.

به گزارش ایتنا از انتخاب، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: پیرو تعهد مالک سکوی «طاقچه» و با موافقت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی این سکو رفع مسدودیت شد.

مهدی سموعی تصریح کرد: پیرو تعهد قضایی شرکت «خدمات هوشمند ایده طلایی هاتف معاصر»، مالک سکوی طاقچه به دادستانی مبنی بر رعایت مقررات جاری کشور و دریافت مجوزهای لازم از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با موافقت این وزارت‌خانه مقرر شد که کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه نسبت به رفع مسدودسازی آن اقدام کند.

وی ادامه داد: مالک سکوی طاقچه تعهد داده است که برخلاف مقرارت جاری کشور اقدام نکند.
 
کد مطلب: 74059
برچسب ها: طاقچه فیلترینگ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام