۰
plusresetminus
سه شنبه ۳ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۳۶

تابلوی دردسرساز توییتر در سانفرانسیسکو!

ایتنا - کارمندان از این که تابلو برداشته خواهد شد، مطلع نشده بودند. یک بالابر بزرگ دیده شد و مردان شروع به کندن حروف کردند. احتمالا قرار بوده است علامت جدید "ایکس" به جای تابلوی توییتر گذاشته شود که اکنون بخشی از شرکت ایکس هولدینگز ایلان ماسک است.
تابلوی دردسرساز توییتر در سانفرانسیسکو!

ایلان ماسک تغییر لوگوی توییتر به "ایکس" را روز دوشنبه فورا به اجرا گذاشت اما برداشتن تابلوی قدیمی از ساختمان این شرکت در سانفرانسیسکو با دخالت پلیس، متوقف شد.

به گزارش ایتنا از ایسنا، به نظر می‌رسد مسئله مربوط به بالابر بزرگی که برای پایین آوردن علامت توییتر استفاده شده و فضایی که در خیابان اشغال کرده بود، بوده است.

بر اساس گزارش نشریه سانفرانسیسکو استاندارد، اداره پلیس سانفرانسیسکو بعد از ظهر دوشنبه کار را متوقف کرد و با کارگرانی که وظیفه برداشتن تابلو را داشتند صحبت کرد.

اداره پلیس سانفرانسیسکو به اینسایدر اعلام کرد: پس از این که بالابری بیرون دفتر مرکزی توییتر برای برداشتن برخی از حروف از تابلوی توییتر مستقر شد، افسران با دریافت گزارشی در خصوص بسته شدن غیرمجاز خیابان، حضور پیدا کردند. ماموران پلیس به این نتیجه رسیدند که خلافی اتفاق نیافتاده و این موضوع، ربطی به پلیس ندارد.

دو منبع آگاه به اینسایدر گفتند: کارمندان از این که تابلو برداشته خواهد شد، مطلع نشده بودند. یک بالابر بزرگ دیده شد و مردان شروع به کندن حروف کردند. احتمالا قرار بوده است علامت جدید "ایکس" به جای تابلوی توییتر گذاشته شود که اکنون بخشی از شرکت ایکس هولدینگز ایلان ماسک است.

این بالابر باعث ترافیک در خیابان شده بود که معمولا یکی از بخش‌های پرتدد سانفرانسیسکو است و با توجه به اختلال پیش آمده، پلیس روند برداشتن تابلو را پیش از تکمیل کار، متوقف کرد. نام کامل توییتر هنوز در یک طرف تابلو مانده در حالی که در طرف دیگر، تنها دو حرف آخر توییتر دیده می‌شود.

اینسایدر همچنین به نقل از روزنامه نیویورک تایمز گزارش کرد شرکت توییتر برای منعکس کردن تغییر لوگوی خود از پرنده آبی به ایکس، نام اتاقهای کنفرانس مطبوعاتی را تغییر داده است و این اتاق‌ها اکنون eXposure، eXult و s۳Xy نام دارند.

ماسک همچین گفته است زبان مربوط به توییتر را تغییر خواهد داد و "توییت" از این پس، "ایکس" نامیده خواهد شد.

بر اساس گزارش بیزنس اینسایدر، ایلان ماسک می‌خواهد توییتر بخشی از یک اپلیکیشن همه منظوره باشد که امکانات شبکه اجتماعی، خرید و بانکداری را همزمان دارد.
کد مطلب: 73936
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام