۰
plusresetminus
يکشنبه ۴ تير ۱۴۰۲ ساعت ۰۵:۱۱

آموزش: چگونه تماس های ناشناس و اسپم را در آیفون مسدود کنیم؟

ایتنا - برای تماس‌های ناخواسته و مزاحم از ویژگی Silence Unknown Callers ( سکوت برای تماس های ناشناس ) که در iOS 13 وجود دارد استفاده کنید.
آموزش: چگونه تماس های ناشناس و اسپم را در آیفون مسدود کنیم؟

تماس‌های ناشناس و اسپم برای همه می‌توانند آزار دهنده باشند. اما کاربران در iOS 13  می توانند به راحتی با نادیده گرفتن این تماس‌ها با آنها مقابله کنند اما راه حل بهتر این است که برای تماس‌های ناخواسته و مزاحم از ویژگی Silence Unknown Callers ( سکوت برای تماس های ناشناس ) که در iOS 13 وجود دارد استفاده کنید.

با فعال کردن این قابلیت، تماس‌های ناشناس و اسپم بدون صدای زنگ، یا فلش ، از پرت شدن حواس شما به گوشی جلوگیری می کند. این قابلیت به طور خودکار تماس های ناشناس را به پست صوتی منتقل می کند و شما می توانید بعدا با بررسی Voice Mail مطمئن شوید که تماس های اصلی شما مسدود نشده اند.

مراحل مسدود کردن تماس های ناشناس اسپم در آیفون :

1. Settings را باز کنید و در پایین این صفحه روی گزینه Phone ضربه بزنید.
2. در این صفحه با کشیدن ضامن گزینه Silence Unknown Callers را روشن کنید.
 

3.از این پس تماس های ناشناس و اسپم بدون هیچ صدا و فلش بر روی آیفون شما خواهند بود.
با فعال کردن ویژگی Silence Unknown Callers ، تنها تماس های افرادی که در لیست مخاطبین ، برنامه پیام ها و ایمیل های شما هستند ، به صدا در خواهند آمد و تمام تماس های دیگر به صورت خودکار به voice mail یا پست صوتی هدایت خواهند شد.

 
 

با این حال می توانید با مراجعه به پست صوتی، پیام های گذاشته را بشنوید و اگر مهم بود ، با مخاطب مورد نظر تماس بگیرید و اگر تماس گیرنده ناشناس و مزاحم بود آن را بلاک کنید.

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس فتا
کد مطلب: 73438
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام