۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۸۶ ساعت ۲۰:۵۱

ديدگاه رئيس رگولاتوري درباره دو تعرفه‌اي شدن ايرانسل

وي در گفت‌وگو با ايرنا در پاسخ به اين سئوال كه اگر تعرفه ‌ثانيه‌اي به ‌سود مشتركان است، چرا سازمان رگلاتوري تحت مديريت وي اجازه اعمال دو تعرفه توسط ايرانسل را داده‌است، گفت: اين امر گزينه‌اي است براي مشتركان ايرانسل، زيرا افرادي كه مكالمات طولاني دارند به نفعشان است كه از تعرفه دقيقه‌اي استفاده كنند. معاون وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات، افزود: در دنيا نيز اپراتورهاي مختلف گزينه‌هاي چندگانه‌اي را در نظر مي‌گيرند و روش‌هايي ديگري را نيز براي جذب مشتري به كار مي‌برند. وفا غفاريان رييس هيات‌مديره شركت مخابرات ايران نيز معمول‌ترين روش محاسبه‌ هزينه كاركرد مشتركان تلفن همراه را براساس ثانيه دانست و گفت: به نظر من شيوه دو نرخي مردم را سردرگم مي‌كند. سازمان تنظيم مقررات وارتباطات راديويي دهم‌ارديبهشت ماه ‌گذشته با اجبار ايرانسل به اعمال محاسبه ثانيه‌اي صورتحساب مشتركان، به‌اين اپراتور اجازه داد همچنان براي مشتركاني كه مايلند، تعرفه دقيقه‌اي نيز اعمال كند.
کد مطلب: 7052
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام