۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۰۶

افزایش چشمگیر کاربرهای سرویس تماس تصویری گوگل در پی شیوع کرونا

ایتنا- قرنطینه خانگی ناشی از شیوع کرونا در طی ماه گذشته موجب شده است که موج عظیمی از کاربران به استفاده از نرم‌افزار کنفرانس ویدئویی گوگل به نام Google Meet روی بیاورند.
افزایش چشمگیر کاربرهای سرویس تماس تصویری گوگل در پی شیوع کرونا
قرنطینه خانگی ناشی از شیوع کرونا در طی ماه گذشته موجب شده است که موج عظیمی از کاربران به استفاده از نرم‌افزار کنفرانس ویدئویی گوگل به نام Google Meet روی بیاورند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  cnet، کمپانی گوگل به‌تازگی اعلام کرده است که در پی شیوع ویروس کرونا و قرنطینه خانگی بسیاری از کشورها و همچنین تمایل افراد به ماندن در خانه و برقراری ارتباط ویدئویی با عزیزانشان، روزانه در حدود 2 میلیون نفر به کاربران سرویس Google Meet افزوده می‌شود.
 
تومان کریان به‌عنوان مدیر ارشد اجرایی گوگل کلاود طی هفته گذشته اعلان کرد که در ماه مارس با استفاده از این سرویس در حدود 2 میلیارد ساعت تماس تصویری برقرار شده است و این رقم روزانه رشد 60 درصدی را تجربه می‌کند. او اظهار کرد که استفاده روزانه از این سرویس نسبت به ماه ژانویه 25 برابر بیشتر شده است.
 
 
 
آمارهای به‌دست‌آمده حاکی از آن است که استفاده از این نرم‌افزار در روزهای شنبه که تعطیلات آخر هفته بسیاری از کشورها است، افزایش چشم‌گیری پیدا می‌کند. این آمار و ارقام برای گوگل که این نرم‌افزار را در ابتدا با هدف انجام مکالمات ویدئویی کاری طراحی کرده بود بسیار جالب است و خبر از این دارد که افراد استفاده کننده کاربری این نرم‌افزار را به استفاده‌های شخصی تغییر داده‌اند.
 
گوگل در ماه گذشته استفاده از اشتراک ممتاز Meet را برای همه مشتریان G Suite رایگان کرد. افراد با استفاده از اشتراک ممتاز می‌توانند کنفرانس‌های بزرگ‌تر (تا 25 عضو) برگزار کرده و ملاقات‌های مجازی‌شان را ضبط و ذخیره کنند. البته این نرم‌افزار تنها پلتفرمی نیست که در دوران شیوع ویروس کرونا توجهات زیادی را جلب کرده است. برای مثال نرم‌افزار تماس تصویری Zoom نیز با وجود نقص‌های امنیتی فراوان به یکی از محبوب‌ترین‌های این دسته تبدیل شده است و کاربران زیادی جذب کرده است.
 
کد مطلب: 60536
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام