۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۵۰

اوبر یک ابزار ترجمه جدید را با بیش از 100 زبان عرضه کرد

وقتی به پایان سفرتان نزدیکی می‌شوید این اپ به شما درباره لاینهای دوچرخه‌سواران یا هر چیز دیگری که باید حواستان به آنها باشد هشدار خواهد داد تا وقتی که از خودرو پیاده می‌شوید ایمنی شما حفظ شود.
اوبر یک ابزار ترجمه جدید را با بیش از 100 زبان عرضه کرد
اوبر یک قابلیت ترجمه را به پلتفرم پیامرسان تاکسی اینترنتی خود می ‌افزاید. انتظار می‌رود که این قابلیت وقتی به خارج سفر می‌کنید و نیاز به ارتباط برقرار کردن با راننده‌ای دارید که به یک زبان مرجح متفاوت صحبت می‌کند مفید واقع شود. با استفاده از  Google Translate API، شما و راننده‌تان می‌توانید پیامها را در هر یک از زبانهای مرجحتان ببینید. بیش از 100 زبان بر روی اپ اوبر قابل پشتیبانی خواهند بود.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از مشبل، این قابلیت در شرایط غیر از سفر نیز مفید واقع خواهد شد، مثلا در زمانی که راننده شما به زبانی صحبت می‌کند که انگلیسی نیست و اپ خود را در حالت زبان، مثلا، چینی قرار داده است.
 
اکنون گزینه‌های ترجمه برای پیام‌های از پیش تولید شده در بخش پیامرسانی درون‌اپ یا برای هر چیزی که برای یکدیگر می‌نویسید ارائه خواهند شد، چه در مورد این باشد که می‌خواهید کجا شما را سوار کند و چه آپدیتی درباره اینکه در یک آسانسور گیر کرده‌اید.
این قابلیت در اختیار تمام رانندگان در نقاط مختلف جهان که اوبر در آنها فعالیت داشته باشد عرضه می‌شود.

  

یک پیشرفت جدید که اعلام شد در رابطه با بهبود تجربه سوار شدن به تاکسی است. این قابلیت تا حدود زیادی شبیه گذشته است، به طوری که یک آیکون محل راننده و یک تخمین زمانی درباره اینکه چه زمانی از راه خواهد رسید را نشان می‌دهد. ولی اوبر این اطلاعات مهم را بازطراحی کرده است تا روشنتر شود که نام راننده شما، شماره پلاک و اطلاعات خودرو، مانند رنگ و مدل آن، چیست.  
   
وقتی به پایان سفرتان نزدیکی می‌شوید این اپ به شما درباره لاینهای دوچرخه‌سواران یا هر چیز دیگری که باید حواستان به آنها باشد هشدار خواهد داد تا وقتی که از خودرو پیاده می‌شوید ایمنی شما حفظ شود. سوار کردن‌ها دربرگیرنده اطلاعات جغرافیایی بیشتری برای توصیف بهتر اینکه باید به کجا رفت خواهند بود، مثلا «جلوی استارباکس همدیگر را خواهیم دید» یا «روبروی بانک امریکا».
 
اوبر قصد دارد در آپدیت‌های آینده اطلاعات «دینامیک» بیشتری را درباره مکانهای سوار کردن و پیاده کردن اضافه کند، مثلا اینکه آیا مسیر به خاطر کارهای ساخت و ساز مسدود است یا نه و همچنین امکان بسته بودن راه یا ترافیک سنگین.
 
 
کد مطلب: 59996
برچسب ها: اوبر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام