۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۴۲

رنگ موی مجازی با استفاده از گوگل لنز

ایتنا- گوگل لنز در همکاری با کمپانی لورئال سیستمی را طراحی است که کاربران با کمک آن می‌توانند رنگ موی موردنظرشان را به‌صورت مجازی روی چهره خود ببینند.
رنگ موی مجازی با استفاده از گوگل لنز
گوگل لنز در همکاری با کمپانی لورئال سیستمی را طراحی است که کاربران با کمک آن می‌توانند رنگ موی موردنظرشان را به‌صورت مجازی روی چهره خود ببینند.
 
به گزارش ایتنا وبه نقل از engadget، رنگ کردن موها همیشه یکی از المان‌های اصلی تغییر ظاهری در دنیای مد است اما این‌که دقیقا چه رنگی با چهره افراد متناسب است را تا زمان رنگ کردن موها نمی‌توان فهمید. بااین‌حال هم‌اکنون گوگل لنز در همکاری با کمپانی سازنده مواد آرایشی لورئال سیستمی را طراحی کرده است که با استفاده از آن می‌توان به‌صورت مجازی رنگ موهای مختلف را روی چهره افراد امتحان کرد.
 
رنگ مو از طریق گوگل لنز 

کاربران با انتخاب رنگ موهای برندهای Garnier Nutrisse یا Olia در فروشگاه وال مارت به نرم‌افزار لنز خود در این بخش مراجعه می‌کنند. سپس این نرم‌افزار رنگ خاصی که به آن نگاه می‌کنند را تشخیص می‌دهد و صفحه وبی برایشان باز می‌کند که با استفاده از آن می‌توانند از تست رنگ موی مجازی گارنیه برای مشاهده رنگ موی انتخابی استفاده کنند.
 
لازم به‌به ذکر است که این قابلیت جذاب در حال حاضر در 500 فروشگاه وال مارت در سراسر ایالات‌متحده در دسترس است. تست مجازی رنگ مو توسط شرکت فناوری زیبایی Modiface طراحی شده است که سال پیش توسط لورئال خریداری شد.
 
این اولین باری است که گوگل لنز سرویسی را در همکاری را صنعت زیبایی عرضه کرده است و همکاری‌های قبلی این شرکت تنها به صنایع غذایی، ترجمه و هنر مرتبط می‌شد. محتوای زیبایی مجازی یک شاخه در حال رشد است که امروزه از جانب کمپانی‌های فعال درزمینهٔ فناوری مانند یوتیوب ترویج داده می‌شود. قابلیت AR Beauty  یوتیوب که برای تست مجازی رژ لب به هنگام تماشای فیلم در نظر گرفته شده است از مثال‌های بارز این شاخه رو به رشد است. 
 
کد مطلب: 59261
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام