۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۰

آیفون‌های 2019؛ باریک‌تر و سبک‌تر به کمک فناوری صفحه نمایش گلکسی اس9

ایتنا- گزارش‌ها و پژوهش‌های منابع خبری مختلف نشان می‌دهد که اپل قصد دارد از همان فناوری که در صفحه نمایش گوشی گلکسی اس9 قرار داشت، در گوشی‌های آیفون نیز استفاده کند و به همین خاطر، این گوشی‌ها سبک‌تر و باریک‌تر خواهد شد.
آیفون‌های 2019؛ باریک‌تر و سبک‌تر به کمک فناوری صفحه نمایش گلکسی اس9
گزارش‌ها نشان می‌دهد که شرکت اپل قصد دارد از فناوری صفحه نمایش Y-OCTA در حداقل یکی از گوشی‌های آیفونی که قرار است در سال 2019 وارد بازار شود، استفاده نماید.
این فناوری نخستین بار در صفحه نمایش گوشی سامسونگ مورد استفاده قرار گرفت و به خاطر خصوصیاتی که دارد، آیفون‌های سال آینده را باریک‌تر و سبک‌تر خواهد کرد و هزینه اپل برای تولید گوشی‌های آیفون کمتر خواهد شد.

به گزارش ایتنا و به نقل از اندروید آتوریتی، فناوری صفحه نمایش Y-OCTA در حال حاضر در گوشی‌های سامسونگ گلکسی اس9 و گلکسی اس9 پلاس استفاده می‌شود.
سامسونگ به تازگی تصمیم گرفته است که برخی از محصولات منحصر به فرد و خاص خود را به شرکت اپل بفروشد و اکنون نوبت به فناوری صفحه نمایش رسیده است.
 
گزارش‌ها حاکی از آن است که اپل از صفحه نمایش سامسونگ Y-OCTA در حداقل یکی از گوشی‌های آیفونی که قرار است در سال 2019 تولید و به بازار عرضه شود، وجود خواهد داشت.
این فناوری در حال حاضر در دو گوشی از محصولات سامسونگ وجود دارد. این نخستین بار نیست که سامسونگ فناوری خود را به اپل می‌فروشد.
 

این صفحه نمایش‌ها به سه دلیل مزایای خوبی دارند. آنها باریک‌تر، سبک‌تر و ارزان‌تر هستند.
علت سبک‌تر و باریک‌تر شدن گوشی‌های جدید هم آن است که صفحه نمایش‌های Y-OCTA از یک لایه حساس لمسی در خود صفحه نمایش استفاده می‌کنند و این لایه را با یک لایه از مواد حساس لمسی ترکیب می‌کنند و سپس شیشه روی آنها قرار می‌گیرد.
 
با حذف یک لایه، گوشی هوشمند از لحاظ حاشیه، سبک‌تر و باریک‌تر می‌شود.
سامسونگ، اپل را بر آن داشت تا برای حفاظت از کشب و کار خود از این فناوری استفاده کند و هزینه‌های تولید را تا حد امکان کاهش دهد.

اپل تمایل زیادی به همکاری با تولیدکنندگان صفحه نمایش دارد که از مهم‌ترین آنها سامسونگ است.
  
 
کد مطلب: 55065
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام