۰
plusresetminus
سه شنبه ۱ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۰

فیس‌بوک دستگاه‌های پرتال و پرتال‌پلاس را عرضه می‌کند

ایتنا- فیس‌بوک قصد دارد که دستگاه‌های پرتال و پرتال‌پلاس را برای تماس‌های ویدیویی مسنجر و الکسای آمازون عرضه کند. در تماس‌های ویدیویی که با استفاده از این دستگاه انجام می‌شود، از هوش مصنوعی استفاده خواهد شد.
فیس‌بوک دستگاه‌های پرتال و پرتال‌پلاس را عرضه می‌کند
فیس‌بوک به تازگی از نخستین دستگاه الکترونیکی مشتری خود رونمایی کرد.
نامی که شرکت مورد بحث برای دستگاه‌های خود انتخاب کرده، "پرتال" و "پرتال‌پلاس" است و می‌تواند تصاویر و ویدیوهایی که دوستان روی فیس‌بوک پست کرده‌اند را نمایش دهد و برای تماس‌های تصویری مبتنی بر هوش مصنوعی که با استفاده از فیس‌بوک مسنجر حاصل می‌شود، ساخته شده است.

به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از ونچربیت، اپلیکیشن فیس‌بوک مسنجر به صورت ماهیانه بیش از 1.3 میلیارد کاربر فعال در سراسر جهان دارد.
این دستگاه‌ها می‌تواننند با الکسای آمازون صحبت کنند و از اسپاتیفای، پاندورا و آی‌هارت‌رادیو موسیقی پخش کنند.
 
یکی از قابلیت‌های پرتال این است که می‌تواند با هفت نفر به صورت همزمان، گفت‌وگوی تصویری برقرار کند و این کار را از طریق اپلیکیشن مسنجر و روی گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های انجام می‌دهد.

تماس‌هایی که با استفاده از دستگاه مورد بحث برقرار می‌شود، امکان استفاده از واقعیت افزوده و پلتفرمی برای توسعه دهندگان شخص ثالث و استقرار تجارب واقعیت افزوده برای کودکان و بزرگسالان را دارد.
 
 

گفتنی است دستگاه پرتال‌پلاس با سایز 15.6 اینچ، به قیمت 349 دلار و دستگاه پرتال با سایز 10 اینچ، با قیمت 199 دلار به فروش می‌رسد.
به زودی پیش‌فروش این دستگاه‌ها آغاز می‌شود و انتظار می‌رود که تا اوایل نوامبر، فروشگاه‌های معتبر سطح دنیا بتوانند این محصول را به علاقه‌مندان عرضه کنند.
 
هر دو دستگاه پرتال به مجموعه‌ای از خدمات مبتنی بر هوش مصنوعی مجهز هستند که از جمله آنها می‌توان به دوربین هوشمند برای تماس‌های تصویری و صدای هوشمند برای تنظیم صدا و برقراری ارتباط مناسب و با حجم صدای خوب با فرد مورد نظر اشاره کرد.
کار روی دستگاه پرتال، دو سال قبل آغاز شد و نیاز به ایجاد تجارب نرم افزاری جدید و سرمایه گذاری در زمینه هوش مصنوعی داشت.
 
کد مطلب: 54372
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام