۰
plusresetminus
شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۴
با گوگل هوم مکس

دستگاه هوشمند گوگل ممکن است وای‌فای شما را مختل کند!

ایتنا – خوشبختانه گوگل به دنبال راه حل است.
دستگاه هوشمند گوگل ممکن است وای‌فای شما را مختل کند!

اخیراً گزارش‌هایی در خصوص مشکل‌ساز شدن یکی از دستگاه‌های هوشمند گوگل برای شبکه وای‌فای گروهی از کاربران منتشر شده است.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت CIO Today، گوگل به تازگی جدیدترین اسپیکر هوشمند خود موسوم به گوگل هوم مکس (Google Home Max) را عرضه نموده تا در بازار اسپیکرهای هوشمند بتواند به سرعت جایگاهی خوب برای خود دست و پا کند، اما بنظر می‌رسد این راهبرد از همان ابتدا دچار مشکل شده و حتی انتقاد کاربران را نیز در پی داشته است.
 
طبق گزارش کاربران، هنگامی که هوم‌مکس به شبکه روتر TP-Link Archer C7 وصل می‌شود، بلافاصله وای‌فای را از کار می‌اندازد و شبکه دچار اختلال می‌گردد و تنها راه‌حل رفع این مشکل، راه‌اندازی مجدد مودم و روتر است.
این اعتراض کاربران در بهم خوردن نظم شبکه داخلی‌، ظاهراً در رسانه‌ها انعکاس زیادی داشته است.
 
اگر چه این مشکل بیشتر برای کاربرانی است که از روتر TP-Link Archer C7 استفاده می‌کنند، اما ظاهراً روترهای دیگری نیز از قبیل ایسوس، لینک‌سیس، Netgear و Synology درگیر این ایراد هستند و مشکل مشابهی را گزارش نموده‌اند.
 
جالب اینکه مطابق گزارش برخی کاربران دیگر، همه روترها مشمول این نقص نیستند و ظاهراً مواردی نیز وجود دارد که در روترهایی خاص، بعضاً شبکه از کار نیفتاده و به کار خود ادامه می‌دهد.
 
مطابق نظر کارشناسان فنی، راه‌حل اولیه این است که دستگاه گوگلی را از شبکه خارج نموده و ببینید آیا قطعی شبکه همچنان ادامه می‌یابد یا خیر.
 
خوشبختانه گوگل اعلام نموده از این موضوع مطلع است و سخنگوی این شرکت گفته سریعاً به دنبال راه‌حلی برای رفع این مسئله هستیم.
 
کد مطلب: 52216
برچسب ها: گوگل هوم مکس
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام