۰
plusresetminus
يکشنبه ۲ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۴

پیامک‌های تبلیغاتی با شماره‌های شخصی ساماندهی می‌شوند

ایتنا- سرپرست سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: پیامک‌های تبلیغاتی که با شماره‌های شخصی برای مشترکان تلفن همراه ارسال می‌شود تا پایان مهرماه ساماندهی می‌شوند.
پیامک‌های تبلیغاتی با شماره‌های شخصی ساماندهی می‌شوند



 
 حسین فلاح جوشقانی با اشاره به تاکید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درخصوص ساماندهی پیامک‌های تبلیغاتی گفت: پیامک‌های تبلیغاتی که از طریق سامانه‌های ارسال پیام کوتاه و با سرشماره‌های مختلف برای مشترکان تلفن همراه ارسال می‌شود با ایجاد سامانه #۸۰۰* به صورت مناسب ساماندهی شده است.

به گزارش ایتنا از مهر، وی افزود: باتوجه به نیاز ساماندهی پیامک های تبلیغاتی که با شماره‌های شخصی ارسال می‌شوند، ارتقای سامانه ۱۹۵ و راه‌اندازی بخش دریافت شکایات از طریق پیامک ضروری است تا مشترکان تلفن همراه در صورت لزوم بتوانند پیامک تبلیغاتی و شماره ارسال کننده را از طریق پیامک به این سامانه ارسال کنند.

سرپرست سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی درباره پیامک های تبلیغاتی که از سوی دارندگان کسب و کارهای جدید ارسال می‌شود، اظهار داشت: موضوع کسب و کارهای جدید و شیوه تبلیغات پیامکی آنها در حال حاضر در رگولاتوری در حال بررسی است تا سامانه‌ای برای این بخش طراحی شود که مشتریان کسب و کارها برای دریافت کردن یا نکردن پیامک تبلیغاتی از این کسب و کارها حق انتخاب داشته باشند.
جوشقانی تاکید کرد: براساس نتایج بررسی درصورت نیاز مقررات در این حوزه نیز تدوین و برای تصویب به کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات ارسال می‌شود.
 
کد مطلب: 50282
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام