۴
۱
plusresetminus
دوشنبه ۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۶

نرخ خرابی گوشی‌های اندرویدی دو برابر آیفون است

ایتنا – تحلیل‌های انجام شده خبر از آن دارند که تلفن‌های همراه اندرویدی به میزان دو برابر بیشتر از رقبای ساخته شده توسط شرکت اپل از کار می افتند.
نرخ خرابی گوشی‌های اندرویدی دو برابر آیفون است
تحلیل‌های انجام شده خبر از آن دارند که تلفن‌های همراه اندرویدی به میزان دو برابر بیشتر از رقبای ساخته شده توسط شرکت اپل از کار می افتند.

به گزارش ایتنا به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی  bgr، رقابت بین طرفداران دو پلتفرم مشهور iOS و اندروید در نوع خود پایان ناپذیر به نظر می‌رسد، و هر روز اخباری برای خوشحال کردن یکی از دو گروه هواداران منتشر می‌گردد.

خبری که به تازگی در رسانه‌ها درج شده، هواداران اپل را خوشحال خواهد کرد زیرا تحقیقات جدید انجام شده در زمینه نرخ خرابی محصولات اپل و محصولات اندرویدی نشان از این دارند که محصولات اندرویدی دو برابر بیشتر از رقبای اپلی خود از کار می‌افتند.

این آمار بر اساس مطالعات صورت گرفته در دوره زمانی سه‌ماهه دوم سال جاری میلادی انجام شده است و نشان می‌دهد که در این بازه زمانی، همراه‌های هوشمند شرکت اپل با نرخ خرابی 12 درصدی روبرو بوده‌اند.

این رقم برای دستگاه‌های اندرویدی برابر با 25 درصد بوده است و نشان از شرایط نه‌چندان مطلوب سخت‌افزاری میزبانان این سیستم عامل دارد.

با این وجود، متخصصان، دلیل اصلی تفاوت آماری مزبور را این می‌دانند که حتی شرکت‌های محلی در بازارهای شرق آسیا نیز دستگاه‌های اندرویدی تولید می‌کنند و به همین دلیل نیز کیفیت سخت‌افزاری را تا حد ممکن کاهش می‌دهند تا بتوانند قیمت تمام شده محصول را کاهش بدهند.

البته شایان ذکر است که نرخ کلی خرابی محصولات اندرویدی در طول سال گذشته میلادی کاهش چشمگیری داشته است و این نرخ برای محصولات شرکت های بزرگ به هیچ عنوان قابل قیاس با نرخ کلی ثبت شده برای اندروید نیست.
 
کد مطلب: 50169
نام شما
آدرس ايميل شما


رویه کوبی مبل
feedback
Iran, Islamic Republic of
نسبیت رو رعایت نکرده. تعداد گوش های انروید به اپل چندین برابره
feedback
Iran, Islamic Republic of
اسم سایتتون بذارید:
ایتنا آیفون وند
رضا
feedback
Iran, Islamic Republic of
واقعیت رو گفته. حالا شما چرا ناراحت شدی دوست من؟
احمد
feedback
India
دوست عزیز من فکر کنم متن رو اصلا نخوندی و از رو تیتر نظر دادی، دو پاراگراف آخر رو بخون ببین چی نوشته
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام