۰
plusresetminus
پنجشنبه ۹ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۱

رشد چشمگیر درآمد ام‌اس‌آی

ایتنا – گزارش‌های مالی شرکت ام‌اس‌آی نشان از آن دارد که این شرکت در مقایسه با سال گذشته به میزان چشمگیری رشد داشته است و این شرکت در مسیر صحیح قرار دارد.
رشد چشمگیر درآمد ام‌اس‌آی

گزارش‌های مالی شرکت ام‌اس‌آی نشان از آن دارد که این شرکت در مقایسه با سال گذشته به میزان چشمگیری رشد داشته است و این شرکت در مسیر صحیح قرار دارد.


به گزارش ایتنا از وب‌سایت خبری تحلیلی digitimes، شرکت مایکرو استار اینترنشنال یا همان ام‌اس‌آی که یکی از شناخته‌شده‌ترین برندهای فناوری در جهان به‌حساب می‌آید به‌تازگی گزارش‌های مالی خود را منتشر کرده است.

بر اساس این گزارش‌ها به نظر می‌رسد که شرایط این شرکت در طول یک سال گذشته به‌شدت مناسب بوده است و رشدی چشمگیر در درآمد این شرکت در طول بازه زمانی یک‌ساله به ثبت رسیده است.
 
 بر اساس آمار منتشر شده از درآمد این شرکت در ماه جولای میلادی، رقم ورودی این کمپانی برابر با ۱۲.۴۳ درصد درآمد بالاتر به نسبت زمان مشابه در سال ۲۰۱۶ است.

رقم دقیق درآمد این شرکت در ماه یاد شده برابر با ۱۰۹ میلیون و ۴۰۰ هزار دلار بوده است که نشان از رشد بالای درآمد کلی شرکت دارد. کافی است در نظر داشته باشید که درآمد این شرکت در تمامی سال ۲۰۱۷ برابر با یک میلیارد و ۸۸۵ میلیون دلار بوده است.

شایان‌ذکر است که درآمد این شرکت برای دومین سال متوالی در حال نشان دادن پیشرفتی شگفت‌انگیز است و حتی در سال ۲۰۱۶ نیز شاهد رشد ۱۹.۷۹ درصدی درآمد سالانه این شرکت بوده‌ایم.
کد مطلب: 49746
برچسب ها: شرکت msi
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام