۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۲۹
در روسیه انجام می‌شود

پرداخت مالیات بر ارزش افزوده شرکت‌های اینترنتی خارجی

ایتنا - تمامی شرکت‌های خارجی فعال در حوزه اینترنت و آی.تی از اول ژانویه ۲۰۱۷ میلادی موظف به پرداخت مالیات بر ارزش افزوده از فروش خدمات الکترونیکی آنلاین خود در خاک روسیه هستند.
پرداخت مالیات بر ارزش افزوده شرکت‌های اینترنتی خارجی



تمامی شرکت‌های خارجی فعال در حوزه اینترنت و آی.تی از اول ژانویه ۲۰۱۷ میلادی موظف به پرداخت مالیات بر ارزش افزوده از فروش خدمات الکترونیکی آنلاین خود در خاک روسیه هستند.


به گزارش ایتنا از ایسنا، این قانون جدید توسط ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در اوایل ماه جولای ۲۰۱۶ میلادی به امضا رسید.

قانون جدید شامل تمامی شرکت‌های خدمات‌دهنده خارجی در روسیه در زمینه نرم‌افزار، پایگاه‌های داده اطلاعاتی، سایت‌های تبلیغاتی و رسانه‌ای، ارایه‌دهندگان کتاب‌های الکترونیکی، خدمات موسیقی، ویدیویی و بازی‌های رایانه‌ای می‌شوند که بابت خدمات خود از کاربران روسی پول دریافت می‌کنند.

این قانون توسط دولت روسیه به جهت حمایت از بازار نرم‌افزاری و سخت‌افزاری روسیه در برابر شرکت‌های غربی تدوین شده و بیشترین هدف آن اخذ مالیات از شرکت امریکایی گوگل است که با دسترسی به دیتابیس‌های کاربران روسی و اخذ مبالغ فراوان برای ارایه خدمات به آنها ،تا کنون مالیاتی به دولت این کشور پرداخت نکرده است.
کد مطلب: 47291
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام